![]() |
Meet Babymetal
Ik word heen en weer geslingerd tussen wtf is deze, waarom, oms, eigenlijk vind ik het wel leuk, had ik dat maar gedaan op de middelbare :herp: |
Vette breakdown in dat eerste nummer.
Die meiden... leuk, maar hadden van mij ook weg mogen blijven. Al is het dan gewoon heavy metal. Nu is het een mix van metal en Japanse pop. |
Ik heb het eerste nummer net 3 keer geluisterd en er is zo'n beetje niets wat ik er niet gaaf aan vind. Holy shit Cat, mijn dank :D
Ik spendeer binnenkort nog wel even tijd aan het omschrijven van waarom ik dit geweldig vind, daar ben ik momenteel veel te moe voor. |
Oh, mocht je ze nog niet kennen, de combinatie van electronisch, metal en hardcore deed me echt denken aan dit:
De vocalen zijn compleet anders, maar die riffs en synths... Wauw, die breakdown van "Megitsune" op 1:53...die vocalen jagen elke keer de rillingen over m'n rug, brilliant. |
Citaat:
|
Ik las eerst Babymetal Meet :o
|
Citaat:
|
Als je na Babymetal alles gezien dacht te hebben.
Kunnen die jappen je nog steeds doen verbazen. muziek en de clip gaan van hak op de tak. |
Citaat:
|
Ik erken het niet.
|
Deze japjes wisten nieteens wat Metal überhaupt wás voor ze in deze band gegooid werden. Dat is een feit.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25. |