![]() |
Geen sperma :s
Hoi,
ik ben 14 jaar, en ik weet het is een beetje laat, maar ik krijg nog geen sperma uit mijn penis?! Is dit normaal? Ik doe me voorhuid gewoon over me penis met constante snelheid en versnel wel is. Ik krijg geen sperma, doe ik iets verkeerd ofzo :s In bed krijg ik wel van die ''spastische-bewegingen'', maar als ik onder de douche doe gebeurd er helemaal niks?! HELP :( |
Eventjes geduld hebben. Je bent veertien. Komt vanzelf (Y)
|
Citaat:
|
Dat iemand het op zijn 11e al heeft, zegt niet dat dit ook zo is bij andere jongens van 11. 't Komt vanzelf wel. En daarnaast, waar heb je sperma voor nodig op je 14e...
|
Citaat:
|
Maak je niet ongerust, je bent alleen een beetje aan de late kant. Als je het niet vertrouwt ga je naar je huisarts.
|
Hoe staat het met je secundaire geslachtskenmerken?
Oftewel: heb je al schaam- en okselhaar, is je stem al gebroken, heb je een groeispurt gehad? |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat doen we hier niet zomaar. wellicht is er nog iemand anders die met dezelfde vraag zit en die kan dan hier het antwoord vinden of aanvullende vragen stellen.
|
Citaat:
|
Maar wat was de oplossing/het probleem dan? Verkeerde ruktechniek?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je krijgt vast nog wel sperma. Het ligt ook aan hoelang je al in puberteit zit en of je schaamhaar, groeispurt enz. Hebt
|
Klaarkomen is goddelijk maar opruimen is wel heel kut
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:44. |