Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   anaal neuken (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1888598)

kimberley1997 28-02-2014 22:08

anaal neuken

Wie van de meisjes vindt anaal geneukt worden ook lekker? En in welk standje dan?

InstaSkatertjeh 04-03-2014 13:17

Het is nooit echt lekker. meestal geniet voral de man ervan.

Biddaum 04-03-2014 16:37

Het is niet waar dat het voor de vrouw nooit echt lekker is, er zijn zelfs vrouwen die ervan kunnen klaarkomen.

InstaSkatertjeh 04-03-2014 18:20

Ik zeg ook meestal alleen manne! er zijn sommige vrouwrn die t fijn vinden. Heel veel vrouwen vinden t ook eng!

bloodyb 04-03-2014 19:56

Citaat:

InstaSkatertjeh schreef: (Bericht 33498774)
Het is nooit echt lekker. meestal geniet voral de man ervan.

Flauwekul, dat is hetzelfde als zeggen dat alleen mannen meestal van seks genieten.

Michelle W 13-03-2014 18:33

Ik kan er wel van genieten hoor. lekker op mijn knietjes.. Niet altijd even zin in, dat wel. Ik moet heeeel erg geil zijn, dan wel:)

kimberley1997 15-03-2014 09:18

Citaat:

Michelle W schreef: (Bericht 33507043)
Ik kan er wel van genieten hoor. lekker op mijn knietjes.. Niet altijd even zin in, dat wel. Ik moet heeeel erg geil zijn, dan wel:)

Kun je er van klaarkomen??*O*

Rachelll 17-03-2014 15:47

Heey,

Ik vind het persoonlijk niks aan, pijnlijk en rot. Daarna heb ik 2 dagen problemen met het poepen en is me hele stoelgang van streek. Ik kan het ook niet hebben de penis was namelijk erg groot toen. Het is trouwens niet mogelijk voor een vrouw om hier echt van klaar te komen zonder vaginale of clitorale stimulatie. Voor mannen wel omdat hun prostaat gestimuleerd kan worden via de anus.

Groetjes

kimberley1997 17-03-2014 16:00

Citaat:

Rachelll schreef: (Bericht 33509833)
Heey,

Ik vind het persoonlijk niks aan, pijnlijk en rot. Daarna heb ik 2 dagen problemen met het poepen en is me hele stoelgang van streek. Ik kan het ook niet hebben de penis was namelijk erg groot toen. Het is trouwens niet mogelijk voor een vrouw om hier echt van klaar te komen zonder vaginale of clitorale stimulatie. Voor mannen wel omdat hun prostaat gestimuleerd kan worden via de anus.

Groetjes

Ik kan het zelf ook niet direct hebben hoor als een pik er gelijk ingaat... Eerst even rustig vingeren met veel glijmiddel Enzo!

Diggindeep 24-03-2014 15:39

Ik heb bijna alleen maar meiden ontmoet die van anaal hielden of die t heel graag wilden proberen. Maar het kan dat dat ook komt omdat ik er altijd heel open naar vraag :-)

Als je t niet gewend bent is t beter eerst een paar keer te oefenen met bv een vibro, zeker als hij erg groot is....dat past nooit meteen. Maar als je eraan gewend bent gaat t zeker zonder pijn of vervelende gevoelens en kan ook de allerlangste pik er helemaal in terwijl die voor een poesje vaak gewoon te lang is.

Sommige meiden komen er wel van klaar, gewoon omdat t heel intens kan aanvoelen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45.