![]() |
Een leuk meisje
Hoi
Ikke ben Jochem(17) en heb sinds 2 dage geleden een oud klasgenoot van me op facebook toegevoegd. ik heb haar nummer gevraagd voor whatsapp en we appen nu af en toe. alleen vind ik haar dus wel leuk en ze woont niet ver van mijn huis af missc 5 minuten lopen maximaal en vroeger kende ik haar niet zo goed was immers de basischool maargoed ik zou dus heel graag iets met haar aan willen of gewoon vrienden worden eerst alleen weet ik dus niet zogoed wat ik nu moet doen. waarover kunnen we praten op whatsapp en dit is dan mijn eerste liefde of eerste meisje echt en ik vind dit moeilijk. weet iemand raad? ze praat niet uit haarzelf en ik ben heel zenuwachtig |
Praat over zaken die haar wellicht intresseren. ..en vertel wat over jezelf. En doe dit bij voorkeur in persoon. Dus vraag haar gewoon eens uit.
|
Citaat:
|
Klein beginnen, vraag haar eerst om een keer koffie te drinken ergens. Dan kan je haar eerst beter leren kennen, een persoon veranderd van basisschool tot 17 jaar best wel. Als dat leuk is en goed gaat, kan je haar vragen een keertje bios te gaan ofzo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00. |