![]() |
Verliefd...
Ik krijg sinds kort bijles van een meisje die 1 jaar ouder is dan ik, en ik vind dr leuk :)
Ken haar nog niet zo lang maar heb wel dr w'app/telegram of wat dan ook. Ik wil niet te hard van stapel lopen waardoor ik (natuurlijk) weer iets stoms doe. :facepalm: Hoe pak ik dit aan :confused: Als je nog wat te vragen hebt moet je t maar vragen, weet nu ook niet zo veel meer te zeggen :lisa: |
Als je het moeilijk vindt om in het echt een gesprek aan te gaan, kan je natuurlijk ook een leuk berichtje naar haar toe sturen op whatsapp :)
|
Citaat:
|
Dan ga je praten over wat persoonlijkere dingen.
|
Citaat:
|
hij heeft wel gelijk, je moet een keer beginnen.
|
Oke, maar zij begint het gesprek niet echt, moet ik dan de hele tijd beginnen (wat ik zelf erg dringerig vind) of op een andere manier :confused:
|
Je moet gewoon geleidelijk de overgang maken van het praten over bijles en privé en zorg inderdaad dat het niet op stalken gaat lijken.
|
Citaat:
|
Nu kletst ze de oren van mn hoofd, kan de berichten bijna niet meer bijhouden :)
Ill keep you guys updated... |
haha mooi ik hoor graag hoe het afloopt
|
Spannend.
|
net bijles gehad, blijkt het dat ze dr niks van snapt. Nu moet ik dus met iemand anders.
Wat nu??? :'( |
Iemand anders zoeken en contact onderhouden met die eerdere chick.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wrm geeft ze je eigenlijk bijles als ze er niks van snapt? Miss vind zij jou ook wel leuk ;) en je moet wel vaak het gesprek beginnen, maar niet de hele tijd. Hahaha meisjes vinden het meestal toch wel fijn als een jongen het gesprek begint, maar het moet idd niet te opdringerig zijn en wel een beetje ergens over gaan als dat kan ^^
|
Citaat:
|
aww echt lief dat je jouw bijlesgever leuk vindt! Probeer gewoon flirtmoves tijdens de bijles, of idd een gesprek (niet over bijles) beginnen. Vindt ze vast leuk :)
|
Citaat:
|
Citaat:
via internet? Of vind je dat echt stom? x |
Gewoon een keertje afspreken. zo houd je het contact ondanks je geen bijles meer van dr hebt. Dat zal ze vast wel snappen. En dan kun je verder met flirten etc
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33. |