![]() |
klaarkomen in condoom
Ik heb nu een tijdje een vriendin en we hebben redelijk veel seks, door bepaalde complicaties moeten we altijd een condoom gebruiken en dit maakt de seks naar mijn mening iets minder lekker dan zonder. nu kan ik er wel gewoon van genieten maar als ik klaarkom dan valt het gevoel tegen. als ze me aftrekt of pijpt is het veel beter en zelf als ik mezelf aftrek is het klaarkomen lekkerder dan klaarkomen in een condoom. hebben meer mensen dit of is het iets psychisch en wat kan ik eraan doen?
|
Citaat:
|
hmm misschien eens naar kijken maar dat hetminder gevoelig is heeft volgens mij iedereen alleen vindt ik het raar dat bij het klaarkomen het gevoel ook eht een stuk minder is niet alleen tijdens het neuken zelf
|
Je hebt van die ultradunne condooms tegenwoordig. Van Durex sowieso, maar waarschijnlijk ook wel van andere merken. Als ik het me goed herinner, bestaat er ook stimulerende gel, maar het kan ook zijn dat dat bedoeld is voor de vrouw en niet voor de man.
|
Wat voor complicaties? Kan ze niet aan een ander voorbehoedsmiddel komen? Want als je wel orale seks hebt zonder condoom, zal het wel niet om SOA-redenen zijn. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:53. |