![]() |
Minecraft
Hoi
Ik speel 1.5.2 cracked.. Zit iemand nog op 1.5.2 en heeft misschien een leuke server? En anders, weet iemand hoe je zonder account naar een hogere versie gaat? Heb gehoord dat dat kon. :lisa: Mvg _O_ |
Misschien kun je het spel gewoon kopen?
|
Citaat:
|
Haha oke dan :p
|
Het beste is inderdaad kopen, €20 euro voor een game die al bijna 5 jaar wordt geüpdatet is niet veel.
Maar wil je je verlagen tot de "Steve" skin, cracked servers en de n00bheid van cracked: Citaat:
p.s. als het tegen de forumregels is om software te delen, dan aub niet bannen maar even zeggen zodat ik het kan verwijderen. |
Je bent juist ''noob'' als je het spel gaat kopen. Ik heb gewoon de gecrackte versie en dat is goed genoeg voor mij.
|
Citaat:
|
De link heb ik verwijderd.
Citaat:
|
Ik geloof dat ik dezelfde gecrackte versie speel, heb alleen ook nog geen leuke server gevonden. Dus keep me posted!
|
je kan ook gewoon op google kijken voor leuke servers van 1.5.2 de meeste servers zijn engels maar omdat veel mensen cracked spelen zijn er best wel wat servers zelf heb ik het gewoon gekocht en zit in dus in 1.7.4
|
Je moet het gewoon kopen! Als je cracked hebt dan kan je op geen enkele leuke en groote server!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb lang met crack gespeeld, Totdat bijna alle 'grote servers' betaald werden, Toen heb ik t maar gekocht, Toch wel leuker hoor met een skin maar t is niet zo dat je met crackt geen plezier er in hebt
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |