Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Hulp/Goede raad nodig (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1888699)

Jepsio 03-03-2014 22:03

Hulp/Goede raad nodig

Hey ik ben 16 jaar en ik heb een meisje leren kennen via internet we zijn op een korte tijd close geworden echt close ze had gevoelen voor me maar opeens is ze een koppel met haar beste vriend haar enigste beste (vriend buiten mij en haar andere beste vriendin) ik heb gwn gezecht kies mij of hem als je hem kiest verlaat ik je omdat ik ook een KANS wou omdat ik der altijd op het rechte pad zet kwou zelfs bellen naar der school omdat ze gepest werd...

Kwou der laten gaan maar ik kan het niet ,zij zou me vreselijk missen

Kheb wijze raad nodig van oude mensen die er ervaring mee hebben

bierkoning 03-03-2014 23:00

ja dat kan gebeuren. Ze is met een andere jongen. pech gehad. Wil je haar in je leven als gewone vriendin? Doe dan gewoon lief tegen haar. Wie weet gaat het met drie maanden uit en heb je weer kans.

Reverend 04-03-2014 12:26

Gewoon laten doen waar ze zin in heeft.

InezLeeuwx 04-03-2014 18:59

Het is wel kut maar je moet gwn geduld hebben denk ik....

Jepsio 04-03-2014 20:07

Citaat:

InezLeeuwx schreef: (Bericht 33499033)
Het is wel kut maar je moet gwn geduld hebben denk ik....

Heel k*t ik was woest wist niet wat ik moest doe nu is alles verkl**t heb alles van der verwijdert geen contact met der meer heb er niet veel last meer van ik denk dat zij een hoop last zal hebben ik was een van der weinige beste vrienden nu besef ik dat ik het heb verkl**t nu nog hopen dat er een wonder gebeurt

Jepsio 04-03-2014 20:10

Citaat:

bierkoning schreef: (Bericht 33498566)
ja dat kan gebeuren. Ze is met een andere jongen. pech gehad. Wil je haar in je leven als gewone vriendin? Doe dan gewoon lief tegen haar. Wie weet gaat het met drie maanden uit en heb je weer kans.

Als ik stout mag zijn hoop ik stiekem dat het uit gaat binnen paar maanden/weken dat ze gaat beseffen dat ik misschien gelijk ga hebben dat een relatie een GOEDE vriendschap kan kapot maken dat heb ik gezien van mijn zus nu heeft ze der spijt van...

Jepsio 04-03-2014 20:14

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 33498745)
Gewoon laten doen waar ze zin in heeft.

Mjha kan haar niet dwingen om verliefd op me te worden, maar het zou zo spannend zijn eindelijk men eerste liefje... Als ze men lief zou zijn zou ik bang zijn de jeugd heeft niet echt door dat je niet eeuwweg verliefd kan zijn dat je dan van elkaar moet houden en graag zien :) als je weet wat ik bedoel :)

Unknown123 04-03-2014 20:29

Heb je haar eigenlijk wel ooit in het echt ontmoet of nog niet? Lijkt me denk ik wel handig als je erg close bent?

Jepsio 04-03-2014 20:52

Citaat:

Unknown123 schreef: (Bericht 33499222)
Heb je haar eigenlijk wel ooit in het echt ontmoet of nog niet? Lijkt me denk ik wel handig als je erg close bent?

Nog niet alleen gebeld, maar ze was echt speciaal voor me, woorden kunnen mooi zijn maar je weet niet of ze het meende ik was gewoon te blij had bijna men first lover toen is alles nu int water gelopen durf niet echt meer contact op te zoeken heb veel achter haar gelopen hmmz

InezLeeuwx 04-03-2014 21:40

Citaat:

Jepsio schreef: (Bericht 33499164)
Heel k*t ik was woest wist niet wat ik moest doe nu is alles verkl**t heb alles van der verwijdert geen contact met der meer heb er niet veel last meer van ik denk dat zij een hoop last zal hebben ik was een van der weinige beste vrienden nu besef ik dat ik het heb verkl**t nu nog hopen dat er een wonder gebeurt

Als je van iemand houd laat diegene los, als ze echt van je houd komt ze wel terug!! (Geloof mij, ik weet hoe kl*te deze situatie is.. )

Jepsio 05-03-2014 09:19

Citaat:

InezLeeuwx schreef: (Bericht 33499410)
Als je van iemand houd laat diegene los, als ze echt van je houd komt ze wel terug!! (Geloof mij, ik weet hoe kl*te deze situatie is.. )

Hoop ik :ghe: duurt het dan lang voor ze trug komt ?

Reverend 05-03-2014 12:06

Citaat:

Jepsio schreef: (Bericht 33499195)
Mjha kan haar niet dwingen om verliefd op me te worden, maar het zou zo spannend zijn eindelijk men eerste liefje... Als ze men lief zou zijn zou ik bang zijn de jeugd heeft niet echt door dat je niet eeuwweg verliefd kan zijn dat je dan van elkaar moet houden en graag zien :) als je weet wat ik bedoel :)

Dat weet ik niet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24.