![]() |
Hulp/Goede raad nodig
Hey ik ben 16 jaar en ik heb een meisje leren kennen via internet we zijn op een korte tijd close geworden echt close ze had gevoelen voor me maar opeens is ze een koppel met haar beste vriend haar enigste beste (vriend buiten mij en haar andere beste vriendin) ik heb gwn gezecht kies mij of hem als je hem kiest verlaat ik je omdat ik ook een KANS wou omdat ik der altijd op het rechte pad zet kwou zelfs bellen naar der school omdat ze gepest werd...
Kwou der laten gaan maar ik kan het niet ,zij zou me vreselijk missen Kheb wijze raad nodig van oude mensen die er ervaring mee hebben |
ja dat kan gebeuren. Ze is met een andere jongen. pech gehad. Wil je haar in je leven als gewone vriendin? Doe dan gewoon lief tegen haar. Wie weet gaat het met drie maanden uit en heb je weer kans.
|
Gewoon laten doen waar ze zin in heeft.
|
Het is wel kut maar je moet gwn geduld hebben denk ik....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb je haar eigenlijk wel ooit in het echt ontmoet of nog niet? Lijkt me denk ik wel handig als je erg close bent?
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je van iemand houd laat diegene los, als ze echt van je houd komt ze wel terug!! (Geloof mij, ik weet hoe kl*te deze situatie is.. ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24. |