![]() |
Zelfgenoegzaam saaibbelen op een dropkogel #1910
:)
Stefenootje 62 Klovorhop 42 Trimm Trabb 40 Maaike.sann 39 Paranoide 38 Turk February 36 Dark Phoenix 24 Sadye 23 Neko* 22 Etmakas 22 Sarah 19 Martiño 17 Mutant 15 Carn 12 Little Phoebe 10 Woyt 10 Pip 9 Snebbeltje 9 Qimm 7 fizzle-fluffy 7 Andijvie 6 Lieveheersbeest 6 Ingegerd 5 bloodyb 5 Schrödinger 4 lovage 4 MargotTenenbaum 3 Miekje* 2 Signy 1 Tina 1 Noedelhap 1 |
Slaaptijd! Morgen weer fris en fruitig naar afspraken en alles.
|
weltrusten!
Ik moet ook maar, want morgen weer vroeg op voor den studie. Dit keer wil ik wel naar de les gaan en ook enigszins voorbereid zijn, want de grote, kale, Ierse docentmeneer is heel eng. :( |
En toen was het weer stil!
|
Gelukkig komen mijn ouders vanavond thuis :yeah:
|
Hoeveel e-mailadressen hebben jullie en waarvoor/waarom?
|
3
1 van school 1 voor mezelf en nog een waar ik op sites mee geregistreerd sta. |
eh... eentje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Twee. Een voor school en een van mezelf. Maar die van school gebruik ik niet, ik doe alles voor school via het interne systeem.
|
De eerste 6 staan in mijn Thunderbird. En dan zijn er nog versleten, school, opleiding, .lol, nog hotmail, nog g-mail. |
Ohja, gmailadres heb ik ook nog. Zucht.
|
Citaat:
|
Citaat:
School hebben we geen mail, maar een berichtensysteem via Magister wat nog niet naar behoren werkt. |
Wat me trouwens al dagen op het hart ligt: ik zeg carnaVAL. En soms CARNaval.
Zo, dat is eruit. |
Nav Snebbel heb ik erop gelet en het lijkt erop dat Brabanders CARnaval zeggen máár carnaVALswagen, carnaVALsoptocht enzovoort.
|
Citaat:
Edit: nee drie, ook een Hotmail die ik nooit lees. Hij bestaat denk ik niet meer,maar het is wel nog mijn inlognaam voor Facebook en Twitter. |
Ik ben gelukkig niet de enige! Ik voelde me al dom :herp: Nou vraag ik me af of Limburgers dit ook zo zeggen of dat ik het van mijn Brabantse familie heb geleerd.
|
Ik heb net een mail naar een belangrijke instantie gestuurd en ik zit nu letterlijk trillend en zwetend achter mijn laptop :herp:
|
Broer en vrouw zaten met een oppasprobleem dus nu ga ik vanavond op mijn neefjes passen *O*
|
Citaat:
Er komt eindelijk schot in het hele gezever rondom mijn licht zwakzinnige stagedocent. *o* |
Ik vermijd het woord carnaval angstvallig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zondag is de stoet hier voor mijn deur. Niet te vroeg juichen.
|
Citaat:
Mijn hoofd-emailadres, die ik al heb sinds '98 en waar vrijwel alles naatoe gaat. Mijn universiteits-mail (maar die wordt automatisch doorgelinkt naar m'n hoofd-mailadres) Een gmail-adres, welks ik alleen gebruik voor spammige zaken. En dan heb ik van mijn internet-provider ook nog een mailadres, maar dat gebruik ik écht nooit. Citaat:
|
Ik ben vandaag overigens weer naar college geweest en ik heb tegen de Ierse docentmeneer gezegd zo van 'euh sorry dat ik er niet was en voor deze week heb ik 't ook niet echt, sorry sorry' en hij was helemaal niet zo eng als ik dacht. :o
Ik was er ook vooral omdat ik een mailtje had gehad van het meisje waarmee ik presentaties ed moet doen en ik had haar beloofd om te komen, en beloftes moet je nakomen, dus ja... Ze komt uit Tsjechie of iets in die hoek en ze woont hier pas net en ze is heel lief en stuudterig en we gaan een keer koffie drinken ofzo, dus yay, nieuwe mensen. En uit blijheid ben ik gaan winkelen en dat had ik niet moeten doen, want nu heb ik nóg meer thee en nóg meer koffie en nóg een t-shirt en bagels en muffins en schattige espresso kopjes... |
(y)
|
Citaat:
En Trimmeh, nieuwe mensen (y) winkelen (y) thee (y) |
Citaat:
Ugh. Ik denk dat ik als het dit weer is, met een deken in het park verderop ga zitten, lekker uitgestorven dan en ik hoor het wel als het weer rustig is ^^ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
EN IK HEB HET KOUD :bob: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
En ja. "België". Ze maken het me wel erg makkelijk de laatste weken. |
Citaat:
Ik heb ook totaal NIETS van 't carnavallen meegekregen. (y) En dan scheen 't zonnetje ook nog eens, godverdomme!:mad: Ik heb alleen nu zo veel koffie en thee dat ik 't zelf nooit op kan. :herp: |
Is dan pas in België carnaval?! Hier is alles weer voorbij.
|
Citaat:
Oeehh ik voel een koffie-en-thee-meet :p |
Dinsdag heb ik over mensen moeten heen stappen die op de grond lagen te rollen van de drank :D(n)
|
Dat is naar. :( Vooral als je ze kent.
Edit: Eigenlijk ook wel grappig. :D |
Dat is alleen maar lullig voor hun.
Ik wist niet dat speldenkoppijn zo erg kon zijn als gewone :lisa: |
Citaat:
|
Paranoide en ik hebben de nieuwe aflevering van IHHNNG gekocht. Ik ben heel blij.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
De kinders liggen in bed en de babyfoon staat aan. Waarschijnlijk slapen ze al lang, maar toch denk ik bij elk geluidje dat het de kindertjes zijn :lisa: Doet de babyfoon het wel? :lisa: Hoor ik er stiekem een op de overloop? :lisa: Het is maar goed dat ik zelf geen kindertjes heb want ik zou binnen een dag een paniekstoornis ontwikkeld hebben denk ik.
|
Miekje en andere breiers naamzoek: Ze zoeken mensen om truitjes te breien voor pinguins.
http://www.abc.net.au/local/audio/20...05/3957423.htm |
Nieuwe IHHNNGG was niet zo leuk als de vorige (want helaas geen Marc), maar er zitten goede dingen in. (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34. |