![]() |
ik en mijn vriendin
hallo
ik verkeer nu al een tijdje (1,8 jaar) met mijn vriendin maar de laatste tijd voel ik me niet echt meer aangetrokken tot haar. ik zie haar nog doodgraag maar soms als ze bij mij blijft slapen of gewoon thuis komt of bij elkaar zijn maakt niet uit waar voel ik me niet echt aangetrokken tot haar ik voel me gewoon anders dan in het begin van de relatie of als ze niet bij mij is is dit normaal? iemand een idee wat ik eraan kan doen ? mvgt |
Misschien zitten jullie een beetje in een sleur. Doe eens iets speciaals! Samen schaatsen (alhoewel het weer zich niet meer ervoor leent), gezellig wandelen, naar het strand, uit eten?
|
bedankt
en denk je dat het dan beter zal gaan ? |
Citaat:
Als dit niet helpt, en de liefde écht verdwenen is dan moet je helaas aan andere maatregelen gaan denken :n |
Als je echt niet meer verliefd bent, en ook niet om haar geeft moet je het uitmaken.
|
En sturen jullie elkaar nog wel romantische berichtjes?
|
Het is normaal dat dat hele sterke gevoel op den duur slijt. Die knetterende spanning die bij iedere aanraking ontstaat.
De tip om wat meer te ondernemen is een hele goede. Een beetje lam bij elkaar hangen is al erg gauw saai en dan ga je vervelen associeren met die persoon. Dus, onderneem eens wat. Doe wat leuks, spannends. Krijg dat bloed aan het pompen. Veranderen je gevoelens niet, dan is de spreekwoordelijke koek op. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57. |