![]() |
15 jaar, en geen sperma en geen mannen stem.
Ik vraag mij wel eens af of het wel helemaal goed gaat. Ik ben 15 jaar en heb nog geen sperma en ook geen mannen stem. Ik loop nog steeds in mijn jongens stem.
Is dat normaal? En wat moet ik doen? |
Ik weet niet of het hier wel goed staat, maar i.v.m sperma vermoedt ik van wel.
|
gewoon nog ff wachten tot je 16. gewoon laat in puberteit. Ben je bang gewoon ff naar dokter
|
Hoort eigenlijk op Lichaam en Gezondheid. Je bent gewoon een beetje aan de late kant.
|
Gewoon wat laat in de puberteit denk ik ook. Misschien kan je er even over spreken met een arts als je eens op consultatie gaat.
|
Van wat voor'n origine ben je?
Blank, Indonenisch, et cetera? |
dit topic hoort inderdaad op lichaam en gezondheid, dus ik heb het even voor je verplaatst.
Heb je al andere kenmerken van de puberteit? Bijvoorbeeld beharing (gezicht, schaamhaar, okselhaar, borsthaar, arm/beenhaar), groeiende ballen, groeiende penis. Als dat wel (een beetje) gebeurt al, dan zit het wel goed met je ontwikkeling. Als je al die dingen nog niet hebt, dan is het wel goed om eens aan je vader te vragen hoe oud hij was en eventueel naar de huisarts te gaan. |
Bedankt voor de hulp van iedereen. Ik heb al via PM contact met iemand, die er wel veel van weet. Hij heeft wat vragen gesteld, en later wat tips gegeven.
|
Citaat:
|
:D
|
Citaat:
|
Tuurlijk infoboy. Dat knaapje grijpt elke kans om over andermans piemel te praten.
|
Citaat:
Ik vind het tof als ik iets voor iemand kan betekenen. Over welk onderwerp dan ook. |
Citaat:
InfoBoy doet zijn naam eer aan! Over welk onderwerp de vraag ook gaat, hij probeert je te helpen. Ik weet niet precies wat je bedoeld, maar deze vraag gaat over iemand die vraagtekens heeft bij zijn puberteit. Zou InfoBoy zich hier dan niet mee mogen bemoeien? :confused::nono: |
Ik denk gewoon dat InfoBoy probeert te helpen?!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Als een constatering.
|
Citaat:
|
Nu hebben we wel genoeg gediscussieerd over de intenties van infoboy. graag ontopic verder.
|
Citaat:
OT: Kongolo, hoe gaat het nu? Had je wat aan die tip? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28. |