![]() |
Niet klaar kunnen komen tijdens de sex :S
Heey mensen!
Ik heb eigenlijk een vraagje. De titel verklapt het eigenlijk al, maar goed. Ik heb dus vaak seks met m'n vriend, maar als het dan op neuken aankomt voel ik eigenlijk geen orgasme aankomen en kom ik dus uiteindelijk ook niet klaar. Uiteindelijk stoppen we er dan ook mee omdat we gewoon doodop zijn, maar echt werken heeft het tot dusver nog niet gedaan. Hebben meer mensen hier last van? Of is er gewoon iets mis met mij? Hebben jullie hier eventueel tips voor? Langer voorspel ofzo? |
Misschien ben je niet opgewonden genoeg? Misschien zijn toys wat?
|
Van gewoon seks krijgen veel vrouwen ook geen orgasme. Laat je vriend je eens vingeren nadat hij gekomen is tot jouw hoogtepunt. Wel zo eerlijk.
|
Ik weet dat het gangbaar is, maar ik vind bij zulk soort topics de uitdrukking 'gewoon seks' als synoniem voor 'penetratie door een penis' echt veel te beperkt. Orale seks is ook seks. Met z'n tweeën een opblaasbadje vullen met aardbeienjam en daar naakt in rollebollen is ook seks, als dat je ding is.
TS: Heel veel vrouwen komen niet klaar van penetratie. Dat is ook logisch, want de binnenkant van een vagina is niet het gevoeligste deel ervan. Kom je op andere manieren wel klaar? Doe dan gewoon meer van dat, als je wil klaarkomen, en houd je minder bezig met hoe seks 'hoort'. Niks aan 't handje. |
Tanks voor de tips!
|
Citaat:
|
Tja, mijn vader de succesvolle ICT'er vindt ook dat er helemaal geen crisis is.
M.a.w. voor jou is het mierenneuken, want voor jou zorgt de beperkte terminologie niet voor problemen. Bij genoeg andere mensen wel. Taal vormt het denken. |
Echter is dit een site voor jongeren, die begrijpen heus wel wat ik bedoel. En zelfs al zijn ze ouder, dan ook nog wel. Trouwens, als iemand een andere kijk op een woord heeft, heeft die persoon niet gelijk een beperkte terminologie.
|
Ja idd ik denk toch dat iedereen bij gewone sex weet dat het over vaginale penetratie gaat, dat woord vind ik eigenlijk ook niet voor eenzi jongerenforum, :) ;)
|
Citaat:
|
Heey,
Tijdens de seks kom je dus nooit klaar, maar wel als je manstrubeerd? Dan kun je ook gewoon zelf je clit stimuleren tijdens de seks om te weten hoe het het prettigst is, en daarna je vriend laten doen! Groetjes |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zullen we de spelling laten voor wat het is en weer ontopic gaan?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18. |