![]() |
Examens betalen!?
Hey,
Ik had een vraag en ik hoop dat jullie hier antwoord op hebben. Mijn opleiding vereist dat je de volgende ''examens'' moet halen: Word, Excel, Powerpoint, Outlook. Deze zijn de eerste keer gratis en de volgende keer moet je €12,- betalen. Mocht je dit niet halen dan ga je niet over. Dus blijf je zitten... Je mag het wel zo vaak herkansen als je wilt. Dus ik denk dat het gewoon geld gericht is. Weten jullie of dit wel mag? 80% van mijn klas moet nu herkansen. Mij lijkt dat examens altijd gratis moeten zijn. Thx |
Mag wettelijk niet. Je hebt gewoon recht op kosteloze toegang tot de herkansing.
|
Weet je dit zeker Axel ? Neem in je antwoord ook mee dat TS 'al' 18 is en spreekt over 'mijn opleiding', hetgaan doet vermoeden dat dit niet 'gewoon 'havo of vwo is, ik denk meer aan een mbo of hbo.
Maar je hebt gelijk dat het buitengewoon vreemd is, examens/tentamens horen gewoon bij de studie. Wél is het zo, dat je voor bepaalde opleidingen waar het onderwijs en het afleggen van examens meer gescheiden is, het betalen logisch is. Neem maar bijvoorbeld je rijbewijs. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:45. |