![]() |
trio
Hoe denken jullie erover als n jongen sex heeft met twee meisjes of andere cominaties.
K ben n jongen en heb n vriendin en zou t graag ns willen proberen. Jongen meisje meisje dan. |
Wil je vriendin het ook?
|
Ik denk er neutraal over.
|
Als jij en je vriendin het alletwee willen dan zeker doen. Wil 1 van de 2 niet dan niet doen
|
als je er alledrie gelukkig van wordt, veel plezier.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tenzij hij misschien een petitie van minstens een man of 100 wil opzetten die hij dan bij z'n vriendin wil neerleggen :herp: Ik bereid TS alvast voor hoe hij met een eventuele teleurstelling om moet gaan. |
Heey,
Ik heb het zelf nooit gedaan, zou het ook nooit willen doen met bekende ofzo :P Lijkt me erg ongemakkelijk. Ik hoor wel verschillende verhalen van vrienden van mij die het wel gedaan hebben. Meestal valt het erg tegen (als man) omdat je 2 vrouwen tegelijk aandacht moet geven, het is niet zo dat hun beide alleen maar aan jou gaan zitten jij moet ook wat bij hun doen.... Groetjess |
Ik heb een keer samen met een andere meid een jongen gepijpt...
Zolang iedereen het wilt is er geen probleem :) |
Zolang iedereen wil is het idd geen probleem. Maar om diegene ook over te halen. De beste vriendin van mijn vriendin lijkt me geschikt.
Het is gwn een droom van me om seks te hebben met twee meisjes. Fantasieën die op hol slaan.. |
Ik heb samen met een andere jongen een aantal keer trio's met een meisje gedaan. man man vrouw dus. Dat is erg geil, je kan haar sandwichen ( 1in poesje 1 in de kont) of pijpen en neuken tegelijk. Ook een topper: 1 in haar kont en de ander likt haar clit :-P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18. |