![]() |
N&G
Hai allemaal!
Ik had een vraagje... Ik sta goed voor veel vakken en zeer goed voor scheikunde. Mijn enige probleem is dat ik een 6,5 (7) sta voor natuurkunde en ik wil heel graag mensen later helpen en N&G kiezen. Hebben jullie misschien tips? Ps: Waar kan ik hier vragen stellen over natuurkunde? Zoals bijvoorbeeld formules |
Met een 6.5 voor natuurkunde kun je prima l&g doen (y)
|
Wat is die probleempje.
|
Dat mijn natuurkunde leraar zegt dat het niet handig is als ik voor natuurkunde ga.
(wat ik niet vind) en nu ben ik nogal bang. Ik ga Natuurlijk niet geen natuurkunde doen alleen omdat hij het zegt. Als het zo erg is in de 4e neem ik anders wel bijles omdat ik voor alles wel een 7 of hoger sta. |
ik was ook waardeloos in natuurkunde, vooral in de 4e. Heb volgens mij zelfs nog op een rapport een 4 gestaan. Uiteindelijk netjes met ruim een 7 geslaagd. Mijn beste tip is dat je vooral alles wat je leraar op het bord zet moet overschrijven, want dat is vaak letterlijk wat je nodig hebt om de proefwerken te halen :D
|
Ik was ook heel slecht in natuurkunde. Ben voor elke toetsweek gaan logeren bij m'n tante om daar natuurkunde bijles te krijgen (en mijn tante was heul streng, dat was van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat wiskunde en natuurkunde stampen) en ik ben nog op bijspijkerkamp geweest bij de TU in Enschede voor bijles. Uiteindelijk ben ik met een zes of een zeven geslaagd :) Als je het er voor over hebt om er hard voor te werken dan moet het lukken :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34. |