![]() |
Seks met je zus?
Hey, ik ben een jongen van 13 jaar en ik was een tijdje geleden aan het fappen maar toen kwam m'n zus(14 jaar) binnen.(genant) Maar zij vroeg of ze het verder mogt doen. Ik zei ja en daarna heb ik haar ook gebeft. Daarna hebben we ook seks gehad. Nu hebben we nog af en toe seks. Mijn vraag is: heeft iemand anders ook seks gegad met zijn of haar broer/ zus? Of is dit super raar?
|
Uhhh, oke dann.
Naar mijn mening is dat best wel raar ja. |
In wat voor gezin leef jij?
|
Een leuk en aardig gezin.
|
Motie van wantrouwen.
|
Dat is incest en verboden in Nederland. Ik hoop dus van harte dat je liegt.
|
Incest is niet verboden in Nederland.
|
Stel je voor dat je iets doet dat verboden is!
|
Is er geen speciaal topic voor fantasieverhalen?
Incest is volgens mij niet verboden tenzij we praten over sexueel misbruik of sex met een minderjarige... Maar wie gaat 'r aanklagen? |
als jullie t allebei leuk vinden is er toch niks mis mee
|
Incest is wel verbode om dat als dan kinder e krijgt verhoogte kans op misvorminge enzo hedt
|
Citaat:
|
Gelukkig is fantasie incest überhaupt niet zo schokkend als echte incest.
|
Okay, als jullie allebij er blij mee zijn. Niks ergs aan, niet verboden. Ga je gang. Maar als jij of je zus het eigelijk niet wil noem je het verkrachting (als je bij haar naar binnengaat tenminste) en dat is WEL verboden.
Conclusie. Ik vind het niet erg maar ik raad het ook niet aan. Denk goed na of je dit wel wilt en vraag dat ook aan je zus. |
Heeey,
Hoe bizar het misschien ook klinkt, het komt vaker voor. In het boek 'Over seks gesproken' van Bram Bakker staat hier ook een gedeelte over in. Hij is een psychiater en heeft dit vaker gehoord in zijn praktijk. Dus voel je niet super slecht of heel erg apart. Het gebeurt blijkbaar gewoon vaker! Groetjes. |
Moorden en verkrachtingen gebeuren ook vaker!
|
Hallo, dit is niet echt. Ik moest dit doen voor school. We hebben een onderdeel psyologie en daarvoor moesten we iets raars op een forum schrijven en een verslag schrijven over de reacties. Groeten
|
Volgende keer beter je best doen dan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jij hebt gelogen liegenaar haha foute spelling ;)
|
nou gefeliciteerd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05. |