![]() |
niet te vroeg?
Hallo,
Ik heb nu iets meer dan een maand met mijn vriendin. Ik zou best wel sex willen en ik denk dat zij dat ook wel wil want we hebben al wel wat gedaan bij elkaar. Maar ik denk dat het wat vroeg is.? Groetjes |
Citaat:
|
Hoe oud zijn jullie?
|
Het was bijna 12 uur toen je postte. Zo vroeg is dat niet.
|
Heey,
Ik persoonlijk zou op die leeftijd 3 maanden wachten tot je seks hebt met elkaar, maar als jullie er allebei aan toe zijn volgens jou dan vraag je het toch gewoon? Hey schat wat dacht je er van om een stapje verder te gaan? Zou je dat willen? En haar natuurlijk alle gelegenheid geven om ook nee te kunnen zeggen. Groetjes |
Waar zie jij hoe oud ze zijn?
|
Een maand vind ik persoonlijk erg kort om al seks te hebben met je vriendin. Natuurlijk kan ik dat niet voor je beslissen, maar je kunt ook zonder gelijk seks te hebben een hartstikke fijne relatie hebben. Geniet gewoon van wat je nu doet en geniet ook van de simpele onschuldige dingen. Nog even wachten met seks getuigt ook van een stukje respect richting je vriendin.
Ik weet niet hoe oud jullie zijn en hoe ver jullie al zijn gegaan, maar als ik jullie was zou ik geen haast maken om seks te hebben. Dat komt vanzelf wel en dan kan je er nog net zo veel van genieten (Y) |
Er zit natuurlijk ook wel een verschil in hoeveel uur je haar ziet. Je kan een maand hebben en haar honderd uur hebben gezien, maar ook drie maanden en haar honderd uur hebben gezien. Zoals ik al (soort van) zei, het ligt er maar net aan wat de situatie is.
|
Bedankt voor jullie reacties!
Ik ben zelf nu 15 en zij is 14. En we zien elkaar elke dag op school. |
Dat is op zich niet zo heel erg jong maar als je zelf nog twijfelt zou je mss beter nog kunnen wachten.
|
Ik vind het wel een goeie leeftijd
|
Ik vind het erg jong
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59. |