![]() |
Verliefd(?) op goede vriend
Hey,
Ik begin 1 van mn beste vrienden leuk te vinden. De laatste tijd spreken we erg vaak af en ik denk dat het daar ook een beetje doorkomt. Ik ben bi en bijna iedereen weet dat, alleen hij weet het nog niet. Ik zou hem dus eerst moeten zegge dat ik bi ben, iemand tips om het te doen zonder een vriend kwijt te raken? |
Kijk eerst maar eens hoe hij reageert als je zegt dat je bi bent. Dan weet je meteen of het een echte vriend is. En je raakt hem alleen als vriend kwijt als hij geen bi als vriend wilt, hoe je het tegen hem zegt zal weinig uitmaken.
|
Ik zal denk maar eens een poging wagen, ik twijfel eigenlijk of hij het wel of niet weet bedenk ik me nu. Want toen ik uit de kast kwam zeiden sommige het ook tegen hem en ik zei dat ik van niks weet (stom).
Ik hoop maar dat het hem niks uitmaakt, we spreken nu elke dag af en wil dat nie kwijtraken :/ |
Ja, eerst eens vertellen dat je bi bent. Als hij dan zegt "joh ik weet hoe het is, ik ben ook bi/homo" kun je eens verder kijken :p als hij doet van "ja ok is goed" blijf je gewoon vrienden, en als hij negatief reageert is hij eigenlijk toch niet zo leuk als je dacht.
|
Vandaag zei ik dat ik bi was tegen ze alleen ze geloofden me niet :s. Heb wel de laatste tijd steeds meer het gevoel dat een vriend van me ook bi/homo is. Telkens aandacht vragen, dingen doen dat ie hoopt dat ik op een bepaalde manier reageer enzo...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:06. |