![]() |
Wat dragen bij veel zweten?
Ik slik op dit moment medicijnen waar mijn temperatuur van omhoog en omlaag gaat en ook zweet ik snel. Ik heb woensdagavond een afscheidsetentje en wil dan graag iets leuks aan maar wat is nu handig? Ik dacht aan laagjes of een shirtje met een jasje maar een jasje is weer niet heel makkelijk te wassen. Iemand tips?
|
zwart
|
Iets dat niet te strak zit, anders gaat het helemaal broeien. En katoen. Een topje met een vestje me tvleermuismouwen of een blousje oid.
|
Iig geen synthetische stoffen, want daar ga je echt ontiegelijk van zweten. Wat klovor al zegt: Katoen en wijdvallende mouwen. Of je kan van die okselpads kopen en die in je shirtje plakken.
Die zijn wel handig als je je voor een avondje geen zorgen wilt maken over okselplekken of luchtjes. |
Wasr kan je die kopen?
|
Citaat:
Andere tip: Odorex Dry, dat is een hele sterke anti-transpirant/ deodorant. (y) |
Vraag aan je huisarts om oxybutynine.
|
Ik ga geen andere medicijnen slikken tegen de bijwerkingen van deze medicijnen. Ik slik al genoeg :P
@ Elin3: als ik dat gebruik onder m'n oksels, ga ik dan niet nog meer zweten op m'n rug? Het is nu voornamelijk rug en oksels namelijk en ik kan moeilijk m'n hele rug daarmee insmeren. |
Ik draag vaak een strak hemdje onder m'n kleren, dat absorbeert wel wat. En voor deo gebruik ik van die nivea stress-protect sticks. Dat helpt tegen stank iig een stuk beter dan alle spray-deo die ik tot nu toe had gebruikt.
Oh en die pads kan je gewoon bij elke etos/kruidvat/whatever kopen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19. |