![]() |
schaamhaar
Hallo allemaal,
Ik vraag me af wat jullie het mooiste vinden (zowel voor jongens als meisjes) Schaamhaar geschoren of ongeschoren? Alvast bedankt ;) Oja en wat vinden jullie meiden van okselhaar bij jongens? |
Citaat:
|
Een klein beetje haar!
|
Meisje: helemaal kaal of een heel klein streepje erboven
Jongen: ook gwn kaal vind ik |
[QUOTE=Geileboy8;33510813]Meisje: helemaal kaal of een heel klein streepje erboven
Jongen: ook gwn kaal vind ik[/QUOTE Ik vind da ook lekker een geschoren kutje |
Meisjes: Ik zelf heb een streepje, gewoon omdat het kan haha
Jongens: Kaal! Ik vind het echt heel onverzorgd en goor als er een dikke bos haar zit!! |
Ben het zeker met rachell eens wel een kort en klein streepje
|
Citaat:
|
KAAL!
OOK BORSTHAAR LIJKT ME VIES |
Bij beide gewoon iets van een week niet geschoren, kaal vind ik er te jong uitzien. Streepje o.i.d. kan bij vrouwen ook wel mooi zijn.
|
Bij mijn vriend een beetje maar wel goed verzorgd. Bij mij is het kaal. Ik vind haar op de kont, borsthaar en op de rug vreselijk... Hebben we beide gelukkig geen last van
|
Getrimd (y)
|
ik scheer het dat is veeel fijhner
|
Volle bossen bij iedereen (y)(y)
|
Citaat:
|
ik heb heel weinig okselhaar, ook niet veel schaamhaar, maar dat scheer ik dus. Verder heb ik geen lichaamsbeharing (hoeft ook niet) Maar komt dat omdat ik lichtblond ben? Of licht gebouwd? Of heeft dat er niets mee te maken?
|
Licht gebouwd zijn heeft er niks mee te maken. Haarkleur wél, bij iemand met donker haar zal lichaamsbeharing al gauw meer opvallen dan bij iemand met blond haar.
|
Citaat:
|
precies koningcarl
|
Citaat:
|
Citaat:
Hello, voor de meisjes maak ik een onderscheid tussen de donkerharigen, (bruin of zwart) en de blondharigen. De blondharigen en ook sommige rosharigen, hebben veel minder schaamhaar per vierkante centimeter dan de donkerharigen. In dat laatste geval zie ik liever dat het geknipt is en eventueel een streepje van zo een twee centimeter breed boven de vagina. Bij de blondharigen en de rosharigen zie ik liever de hele bos maar wel geknipt tot een lengte van twee centimeter. Bij jongens zie ik het liefst als alles geschoren is: vind ik veel geiler. |
Okselhaar bij jongens is sexy. Maar het moet niet teveel zijn. En hij moet een lekkker lichaam hebben
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12. |