![]() |
Kleine maat kleding
Ik ben zelf niet zo lang. Ik pas alleen maar kinderachtige kleding. Kleding die ik leuk vind zijn weer te groot dat vind ik irritant. Kennen jullie kledingwinkels, met leuke hippe kleding met kleine maten?
|
Dit past meer op lifestyle
|
Hoe lang ben je? Ik ben zelf 1.60 en pas shirtjes altijd prima bij de meeste winkels, broeken kort ik gewoon in (of als het erg dunne of stretchy stof is laat ik ze inkorten) na het kopen, vroeger kortte ik jurkjes ook in. Een broek of jurkje laten inkorten kost maar 7.50 a 10 euro, dat is makkelijker dan zoeken naar een broek met de juiste lengte.
Miss Etam heeft een collectie voor korte vrouwen, maar die gaat vanaf maat 38 dus dat is dan weer jammer (naast dat het niet echt mijn stijl is). |
Ik weet wel dat VanHaren een xxs en een xxl lijn van schoenen heeft die er over het algemene best oke uitzien, maar ik weet niet of je daar wat aan hebt.
Verder heeft H&M volgens mij ook altijd kleine maten(online in ieder geval) |
Veel merken als Only, Coolcat, Yes or No (bij V&D), Clockhouse (bij C&A) hebben wel wat kleiner vallende kleding. C&A heeft ook broeken in kort model.
|
Zoek je kleding die gemaakt is voor kleinere mensen of iets met een kleinere omvangsmaat?
Bij de H&M zie ik vaak kleding in XS of maat 34. Of heb je een nog kleinere maat? Hoe lang ben je eigenlijk? |
Volgens mij kun je ook kleine (petite) kleding kopen op asos.com
|
Op Bonprix staat redelijk wat kleding in maat 32/34
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03. |