![]() |
Maagd
Wat is een normale leeftijd om ontmaagd te worden? Ben al wel een gepijpt en heb een keer meisje gevingerd, maar verder niets. Hoor graag jullie idee daarover...
|
Er is geen regel die voorschrijft wanneer het wel of niet normaal is om op een bepaalde leeftijd ontmaagd te worden. Gemiddelde leeftijd is 17, normaal vind ik het wanneer je het doet als je daar aan toe bent en de juiste persoon en gelegenheid zich aanbiedt. Het is geen wedstrijdje....
|
Hoe oud ben je zelf? Dat verschilt namelijk, maar gemiddeld is dat 17, zoals Pip al zei. Zelf was ik 15..
|
Ik deed het op mijn 18e. Het is niet raar, laat ik maar zeggen. Het gemiddelde is (blijkbaar) 17, dus er zijn veel die het jonger al doen, maar ook veel die het ouder voor het eerst doen.
|
Ik was 19
|
16
|
19
|
Als je je nog druk maakt om wat normaal is ben je waarschijnlijk te jong.
|
QFT rev
|
wanneer je dr klaar voor bent. Kijk, ik ben nu 13 en heb gewoon het gevoel van: als de passie er is dan doe ik haar gewoon xD. 'T gebeurt vanzelf wel... (vind gemiddelde leeftijden trouwens nergens op slaan, en sws, 17?? o.O)
|
Citaat:
Ik was overigens achttien. |
Citaat:
|
Er zijn wel richtlijnen voor ontmaagd worden zegmaar. Het zijn geen wetten maar adviezen. In Amerika is het 16, in Nederland 15, Frankrijk 21 en in Japan 13 (Rare Jappers)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Deze site heeft het over 16,8 voor jongens, niet 15. Deze site gaat iets "dieper in" op het verloop van seks. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Sinds wanneer is iemand neuken een teken van geen respect?
|
Hij bedoelt dat "iemand doen" een beetje klinkt alsof je met een barbiepop speelt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44. |