Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Hoe normaal ben jij? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1889181)

Pip 21-03-2014 23:02

Hoe normaal ben jij?

Ontdek hoe jij afwijkt van de normale mens van nu, volgens oude en nieuwe denkers.
http://www.durftedenken.nl/

Leuke test van Trimm d'r facebook :cool:

Pip 21-03-2014 23:02

Je bent:
CURIEUS
Want je bent het ideaal van Arendt!

Je houdt wel van een beetje aanklooien, dat schept mogelijkheden. Je bent spontaan en ontmoet graag nieuwe mensen. Het liefst zeer uiteenlopende types met een grote fantasie.

In deze tijd is het zeldzaam om zomaar wat te proberen. Al willen normale mensen ook creatief zijn, ze zijn niet zo vernieuwend als jij.

:cool:

richie-007 21-03-2014 23:03

Daar heb ik uiteraard geen test voor nodig. Ik ben superieur aan iedereen en denk anders door mijn super mega intelligentie.

fizzle-fluffy 21-03-2014 23:03

Die heb ik NET ook gedaan! Ik kan niet alles knippenplakken want mobiel maar ik ben 'knettergek"!
Edit: toch gelukt!

KNETTERGEK
Want je bent het ideaal van Hume!

Jij bent niet bang voor emoties. Je bent hartstochtelijk en zintuiglijk. Je hebt vertrouwen in de mensheid. Als dingen anders lopen dan verwacht, kun je goed incasseren.

In deze tijd is vertrouwen in anderen een zeldzame eigenschap. Al vinden normale mensen het ook belangrijk om op hun gevoel af te gaan, ze zijn niet zo intuïtief als jij.

Pip 21-03-2014 23:09

Citaat:

richie-007 schreef: (Bericht 33513831)
Daar heb ik uiteraard geen test voor nodig. Ik ben superieur aan iedereen en denk anders door mijn super mega intelligentie.

gefeliciteerd.
Hoop dat je met al je superieuriteit inmiddels wel over seks durft te praten met je vriendin :')

Fizzle, wie was je dan? [edit] aha ik zie 'm nu!

Little Phoebe 21-03-2014 23:40

Je bent:
knettergek

Jij bent niet bang voor emoties. Je bent hartstochtelijk en zintuiglijk. Je hebt vertrouwen in de mensheid. Als dingen anders lopen dan verwacht, kun je goed incasseren.

In deze tijd is vertrouwen in anderen een zeldzame eigenschap. Al vinden normale mensen het ook belangrijk om op hun gevoel af te gaan, ze zijn niet zo intuïtief als jij.

Qimm 22-03-2014 00:29

Je bent: VREEMDSOORTIG Want je bent het ideaal van Kant! Je weegt altijd zorgvuldig de consequenties van je keuzes tegen elkaar af. Je bent punctueel en hebt een zuiver geweten. Je laat je geen oor aannaaien en denkt altijd zelf na.

In deze tijd is het zeldzaam om principieel te zijn. Al wegen normale mensen hun keuzes ook zorgvuldig tegen elkaar af, ze zijn niet zo standvastig als jij.

Hmm niet echt sprekend mij.

Stefenootje 22-03-2014 00:34

Die heb ik ook, maar die vond ik ook maar matig.

Trimm Trabb 22-03-2014 00:52

Ik had 'm van Muut gejat.

Je bent:
WONDERLIJK
Want je bent het ideaal van Aristoteles!

Je weet goed maat te houden en je vermijdt extremen. Je bent een bemiddelaar. Perfectie is jouw hoogste doel. Je bent niet te beroerd om aan je eigen karakter te werken en probeert zo de wereld een beetje beter te maken.

In deze tijd is het zeldzaam om in balans te zijn. Al vinden normale mensen zelfontwikkeling ook extreem belangrijk, ze zijn niet zo perfect als jij.

Awwyeaaah.

Azeche 22-03-2014 07:43

Ik ben Aristoteles!

Schrödinger 22-03-2014 07:54

ABSURD
Want je bent het ideaal van Sartre!

Je neemt de dingen superserieus. Je bent alleen op de wereld en je weet het. Het lot neem je volledig in eigen hand. Mensen die zichzelf anders voordoen dan ze zijn, vind je slap en leugenachtig.

In deze tijd is verantwoordelijkheidsgevoel zeldzaam. Al vinden normale mensen ook dat ze hun eigen pad moeten bepalen, ze zijn niet zo vrij als jij.

---

Maar goed, bij de meeste vragen had ik zoiets van: anders, namelijk...

Qimm 22-03-2014 08:12

Citaat:

Schrödinger schreef: (Bericht 33514391)

Nou idd. 'Wanneer je computer voor de zoveelste keer vast;loopt...'

Dan onderdruk ik met veel moeite de neiging het ding tegen de muur te flikkeren. Maar nee hoor, alle oplossingen waren vredelievend, hooguit passive-agressive

Mutant_oud 22-03-2014 08:33

Citaat:

Pip schreef: (Bericht 33513828)
Je bent:
CURIEUS

Je houdt wel van een beetje aanklooien, dat schept mogelijkheden. Je bent spontaan en ontmoet graag nieuwe mensen. Het liefst zeer uiteenlopende types met een grote fantasie.

In deze tijd is het zeldzaam om zomaar wat te proberen. Al willen normale mensen ook creatief zijn, ze zijn niet zo vernieuwend als jij.

:cool:

Die had ik ook :D

Klovorhop 22-03-2014 08:41

Citaat:

ABSURD

Je neemt de dingen superserieus. Je bent alleen op de wereld en je weet het. Het lot neem je volledig in eigen hand. Mensen die zichzelf anders voordoen dan ze zijn, vind je slap en leugenachtig.

In deze tijd is verantwoordelijkheidsgevoel zeldzaam. Al vinden normale mensen ook dat ze hun eigen pad moeten bepalen, ze zijn niet zo vrij als jij.

---

ik had ook deze

Turk February 22-03-2014 08:51

Citaat:

Klovorhop schreef: (Bericht 33514414)
ik had ook deze

Anders ik wel!

Pip 22-03-2014 09:26

Citaat:

Mutant schreef: (Bericht 33514410)
Die had ik ook :D

Ik herken me er in, en jij?

Mutant_oud 22-03-2014 09:51

Citaat:

Pip schreef: (Bericht 33514439)
Ik herken me er in, en jij?

Best wel eigenlijk ^^ En de dingen die ik even heb bekeken van Arendt, vind ik wel tof (die stem :lief: )

En sowieso vind ik het tof dat ik net de filosoof met vogelnaam krijg :D :herp:

Martiño 22-03-2014 10:30

Je bent:
WONDERLIJK

Je weet goed maat te houden en je vermijdt extremen. Je bent een bemiddelaar. Perfectie is jouw hoogste doel. Je bent niet te beroerd om aan je eigen karakter te werken en probeert zo de wereld een beetje beter te maken.

In deze tijd is het zeldzaam om in balans te zijn. Al vinden normale mensen zelfontwikkeling ook extreem belangrijk, ze zijn niet zo perfect als jij.

Pierrot 22-03-2014 12:24

Citaat:

ABSURD

---

^

Snebbeltje 22-03-2014 12:32

Je bent:
DWAAS
Want je bent het ideaal van Epicurus!

Het zijn de kleine dingen die het doen, weet jij. Je bent zorgeloos en tevreden met wat je hebt. Het leven heeft geen hogere bedoeling en dat is prima zo. Je hebt geen onrealistische verwachtingen.

In deze tijd is gelukkig zijn zeldzaam. Al proberen normale mensen ook te genieten van het leven, ze zijn niet zo onbevangen als jij.

Ik vind het een rare uitslag.

Volk 22-03-2014 16:18

Ik ben zo teleurgesteld in de uitslag dat ik hem niet eens ga posten.

Paranoide 22-03-2014 16:34

Citaat:

Volk schreef: (Bericht 33514823)

Had je ook die eigenaardige interpretatie van Stuart Mill, ja? :D

Woyt_oud 22-03-2014 17:59

Citaat:

Volk schreef: (Bericht 33514823)

Deze had ik ook. :(

WolterB 22-03-2014 18:14

Je bent:
excentriek
Want je bent het ideaal van Foucault!

Je zorgt goed voor jezelf. Regelmatig bezin je je op waar je mee bezig bent. Je hebt dan ook veel zelfkennis. Je houdt van verandering en vernieuwing. Van autoriteiten word je opstandig.

In deze tijd is het zeldzaam om goed voor jezelf te zorgen. Al reflecteren normale mensen ook veelvuldig op hun ontwikkeling, ze zijn niet zo'n mooi kunstwerk als jij.

Zit zelfs nog wel een kern van waarheid in, al waren de antwoordmogelijkheden soms wel matig.

Miekje* 22-03-2014 18:36

Je bent:
WONDERLIJK

//Antwoordmogelijkheden waren soms niet helemaal op mij van toepassing. En ik ben wel een perfectionist, dus wellicht komt het antwoord wel een beetje in de buurt van mij :P

Rainbowflower 22-03-2014 19:47

Je bent:
wonderlijk

Okee, dit komt wel redelijk overeen :p

Andijvie 22-03-2014 21:09

Je bent:
NIET VAN DEZE TIJD
Want je bent het ideaal van Seneca!

Je neemt de dingen zoals ze komen en laat je niet meeslepen door de waan van de dag. Wat gebeurt, gebeurt. Je bent stabiel en hebt een weinig turbulent, emotioneel leven.

In deze tijd is stabiliteit een zeldzame eigenschap. Normale mensen streven altijd naar meer. Ze willen alles uit het leven halen en zijn nooit zo tevreden als jij.

Lightpino 22-03-2014 21:48

doe eens ff normaal

Dolores 22-03-2014 21:54

Je bent:
DWAAS

Het zijn de kleine dingen die het doen, weet jij. Je bent zorgeloos en tevreden met wat je hebt. Het leven heeft geen hogere bedoeling en dat is prima zo. Je hebt geen onrealistische verwachtingen.

In deze tijd is gelukkig zijn zeldzaam. Al proberen normale mensen ook te genieten van het leven, ze zijn niet zo onbevangen als jij.

drukknoopje 24-03-2014 10:16

Je bent:
vreemdsoortig

Want je bent het ideaal van Kant!

Je weegt altijd zorgvuldig de consequenties van je keuzes tegen elkaar af. Je bent punctueel en hebt een zuiver geweten. Je laat je geen oor aannaaien en denkt altijd zelf na.

In deze tijd is het zeldzaam om principieel te zijn. Al wegen normale mensen hun keuzes ook zorgvuldig tegen elkaar af, ze zijn niet zo standvastig als jij.

Klopt wel redelijk. Mijn man vindt mij ook altijd veel te principieel.

Lorelei 24-03-2014 18:31

Citaat:

Andijvie schreef: (Bericht 33515111)
Je bent:
NIET VAN DEZE TIJD

Je neemt de dingen zoals ze komen en laat je niet meeslepen door de waan van de dag. Wat gebeurt, gebeurt. Je bent stabiel en hebt een weinig turbulent, emotioneel leven.

In deze tijd is stabiliteit een zeldzame eigenschap. Normale mensen streven altijd naar meer. Ze willen alles uit het leven halen en zijn nooit zo tevreden als jij.

Deze had ik ook, maar ik ben er nog niet uit of ik het ermee eens ben. Edit: hoewel ik van de bovenstaande stukjes moet zeggen dat alleen aristoteles mogelijk beter past dus wat dat betreft...

Carn 24-03-2014 18:33

Citaat:

Carn schreef: (Bericht 33517038)
Je bent:
Niet van deze tijd

Durian 06-04-2014 12:45

Citaat:

Je bent:
CURIEUS

Ik herken mezelf er wel in. :)

Sadye 06-04-2014 18:16

Je bent:
dwaas

True

LLUUKKEE 07-04-2014 17:22

90% van de vragen en antwoorden heeft totaal geen betrekking tot mijn leven... Maakt mij dit ABNORMAAL?
Ben ik gestoord?

ALS IK NA EEN DRUKKE WERKDAG THUISKOM, DAN:
Dan val ik dood neer op me bank en voer ik geen F* meer uit.

WANNEER IK MET MIJN NIEUWE LIEFDE OP VAKANTIE GA, DAN:
Welke?

ALS MIJN COMPUTERSCHERM VOOR DE ZOVEELSTE KEER BEVRIEST, DAN:
Mijn beeld bevriest niet mijn pc loopt vast. Dus die zet ik opnieuw aan.

Durian 08-04-2014 06:38

Citaat:

LLUUKKEE schreef: (Bericht 33530060)
90% van de vragen en antwoorden heeft totaal geen betrekking tot mijn leven... Maakt mij dit ABNORMAAL?
Ben ik gestoord?

ALS IK NA EEN DRUKKE WERKDAG THUISKOM, DAN:
Dan val ik dood neer op me bank en voer ik geen F* meer uit.

WANNEER IK MET MIJN NIEUWE LIEFDE OP VAKANTIE GA, DAN:
Welke?

ALS MIJN COMPUTERSCHERM VOOR DE ZOVEELSTE KEER BEVRIEST, DAN:
Mijn beeld bevriest niet mijn pc loopt vast. Dus die zet ik opnieuw aan.

Huehuehue :rolleyes:

Mutant_oud 08-04-2014 11:04

Alle uitslagen: http://www.durftedenken.nl/quiz/uits...8jndmgbppt7486

Meissie1994 08-04-2014 14:08

Ik was KNETTERGEK maar what's new :)

Neko* 08-04-2014 14:46

Je bent:
VREEMDSOORTIG
Want je bent het ideaal van Kant!

Je weegt altijd zorgvuldig de consequenties van je keuzes tegen elkaar af. Je bent punctueel en hebt een zuiver geweten. Je laat je geen oor aannaaien en denkt altijd zelf na.

Ja, ik geloof wel dat dat klopt.

Dark Phoenix 09-04-2014 19:03

Citaat:

Neko* schreef: (Bericht 33530855)
Ja, ik geloof wel dat dat klopt.

Dit ja, ik herkende je er ook redelijk in.

DZuur01 10-04-2014 13:04

Je bent:
NIET VAN DEZE TIJD

eigenlijk klopt best goed :P

arPos 10-04-2014 18:06

Ik ben hét toonbeeld van de norm, elk ander is een afwijking.

musicfan2000 15-04-2014 20:37

Je bent:
KNETTERGEK (dat wist ik al XD)

richie-007 30-06-2014 17:49

Citaat:

Pip schreef: (Bericht 33513848)
gefeliciteerd.
Hoop dat je met al je superieuriteit inmiddels wel over seks durft te praten met je vriendin :')

Fizzle, wie was je dan? [edit] aha ik zie 'm nu!

:D Ik heb het aan haar laten zien en we moesten wel lachen _O- :') Althans, ze is niet meer mijn vriendin, maar alsnog.

Wat was ik trouwens een irritante user zeg, toen.

Penolopepop 01-07-2014 07:31

Ik ben knettergek, maar dat wist ik al

Katertje 03-07-2014 17:13

Ik werk van 8.30 tot 17.00 daar houdt t wel n beetje op.

EleventhHour 04-07-2014 15:52

Citaat:

Andijvie schreef: (Bericht 33515111)
Je bent:
NIET VAN DEZE TIJD

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18.