![]() |
GEERT WILDERS = ADOLF HITLER
Kom maar vechten.
|
Met je lelijke blonde haar, kom hier dan
|
Adolf had beter haar
|
Citaat:
|
Articuleren doen ze allebei wel goed, maar Adolf heeft een beter timbre
|
En beter gekleed.
|
Beter kleurenschema
|
Boezemt internationaal wat meer ontzag in
|
Citaat:
Citaat:
|
ik snap jullie niet hoor. Adolf wilde alle joden DOOD hebben en daar zijn jullie het blijkbaar mee eens. En geert wilders wil slechte marokkanen WEG hebben en daar zijn jullie het niet mee eens
|
Ja marokkanen en joden zijn niet helemaal hetzelfde he. Heb je bijvoorbeeld wel eens een marokkaan gezien die je probeerde te verleiden tot het beleggen van je geld? Nee. Hooguit tot het beleggen van een turkse pizza.
|
Wel een marrokaan die je probeert om te praten tot moslim
|
Werkelijk?
|
Citaat:
|
Citaat:
Gewoon "minder joden" in Duitsland dus! Pas een aantal jaar later (1939-1942 ergens, discutabel) besloot Hitler dat ze allemaal dood moesten. |
Citaat:
|
Nou, dat lijkt me wel. De Duitse economie was in gevaar gebracht doordat de Joodse gemeenschap zo ongeveer het monopolie had over de winkelcentra - vergelijkbaar met de marokkaanse supermarkten nu.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar, gezien ik toch een aanzienlijk aantal joden ken, is mij duidelijk dat de tactiek met concentratiekampen niet gewerkt heeft. Ik wacht dus op een efficiëntere manier. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan dit topic gewoon niet weg? Ik wil zijn onzin niet horen of lezen, maar zeker dit soort bullshit al helemaal niet op een scholieren forum lezen. Je bent net zo fout bezig als die klapmongool in den haag.
|
Citaat:
|
Axel11. Nu moet iedereen minimaal 50 topics/berichten wachten tot dit soort onzin weer verdwijnt.
|
:D Dit topic is toch beter geworden dan ik had verwacht. Dit is dus een tvp.
|
Haha, gerapporteerd :d
|
Ik had je best hoog zitten Axel11, maar ook jij gaat te ver met dit soort opmerkingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Exact wat Changshan zegt. Iemand die een parallel ziet tussen de retoriek van de PVV en die van de NSDAP in de jaren '30 beschuldigt helemaal niemand van genocide of zoiets monsterlijks als de holocaust.
De overeenkomsten zijn wel degelijk opvallend, en het valt gewoon onder de vrijheid van meningsuiting (:herp:) om dat te kunnen zeggen. |
Wilders is net zo als 2/3e van de andere nederlanders. Alleen hij heeft het lef om het hardop te zeggen
|
In dat geval zijn 2/3e van alle Nederlanders strontmongolen
|
Willen jullie méér of minder strontmongolen?
|
Minder!
|
Meer! Dan lijk ik zo slim in vergelijking.
|
Grappig in combinatie met je naam en avatar, poeperd
|
|
veranderd? rasist? snap ik 'm niet of is het een dyslectisch stripje? :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat is Axel11 toch ook een relnicht zeg
|
Citaat:
Citaat:
Mag Axel11 niet eens een discussie aanzwengelen?? Dit is inperking van de vrijheid van meningsuiting! Hij wordt in een hoek gezet! Zwart gemaakt, een hetze richting zijn persoon, een oproep tot een heksenjacht! Abject en infaam!!!!11! |
Citaat:
|
Kut
|
Heksenjachten, demonisering en manipulatie! Allemaal de schuld van de linkse kerk en de media!1!!
|
En een verwijzing naar de linkse kerk/PvdA!
Edit: kut. |
Ha, net iets alerter dan Kazet. Toch nog iets voor elkaar gekregen vandaag. :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48. |