![]() |
Youtube Kanaal starten
Het allemaal ik ben een bi meisje van 16 en ik heb al is geprobeerd om een youtube kanaal te starten maar toen nam google youtube over en is mn account verwijdert omdat youtube stom doet maar naast dat wil ik wel heel graag weer een youtube kanaal aanmaken maar niet alleen ik zoek mensen rond mn leeftijd die games spelen zoals minecraft league of legends runescape en het liefst mensen die steam en skype hebben skype is het belangrijkste want daar kunnen we goed overleggen en als we samen recorden moet je de ander wel kunnen horen ik kan de video's bewerken met imovie dat is geen probleem maar je moet wel zelf kunnen recorden en graag willen gamen het liefste heb ik er ook een meisje bij want dan ben ik niet het enigste meisje als je andere games doet die je zou kunnen recorden is dat ook goed want dan hebben we meerdere games op het kanaal als je geintreseerd ben stuur me een berichtje of add me op skype f1997360
|
Ik zou eerst leestekens leren gebruiken.
|
Suc6 met RATTE
|
Citaat:
en inderdaad gebruik leestekens : ,.?:" HOOFDLETTERS |
Hey, k wil wel meedoen! K ben een jongen van 12, over paar dagen 13. K doe pc games zoals, minecraft, team fortress 2, DayZ Standalone, Rollercoaster Tycoon 3 en nog veel meer verschillende spellen. Ook horror games, outlast, slenderman enz. Mijn skype is DJluke66 dus als je interesse hebt, dan moet je me vooral toevoegen! Btw, k kan een intro voor je maken, videos bewerken en k kan natuurlijk een hele goede beschrijving maken die je ziet bij populaire youtube gaming channels! K record met fraps, dus geen lagg! K kan natuurlijk met commentary, natuurlijk. Geintresseerd? Add me on skype! DJluke66
|
Citaat:
|
Anno-nu, sorry hoor maar zo typ k nou eenmaal.
|
Citaat:
|
Ik wil ook wel meehelpen als je dat leuk vind, ik ben een jongen van 14, ik speel counterstikr global offensive, Battlefield 4, League of legends, Lord of the Rings Online en binnen kort ook garry's mod. En wat maakt het nou weer uit of ze leestekens gebruikt of niet... nobody really cares. Als je wil dat ik je help, stuur me dan PM, dan geef ik je mn skype en andere accounts.
|
Hallo Twan hier,
Ik ben een game liefhebber en speel MC, LoL, Hearthstone en nog veel meer. Ik vind het altijd lastig om een maat/maatje te vinden die mee wilt doen, hierdoor reageer ik op jouw post. Heb je interesse pm me maar Skype ofzo. Groetjes Twan |
Maar meisjes kunnen helemaal niet gamen. En bi-meisjes al helemaal niet.
|
Hallo! Ik heb een topic aangemaakt: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1894607 voor Gamekanalen die hulp/tips nodig hebben of gewoon meer subs willen.
Misschien moet je daar ff naar kijken:) |
Citaat:
|
Als mijn wat?
|
Ik wil wel meedoen. heb zelf ook yt kanaal. mn skype is mine-simon-mine . ja ik weet t het is een vreselijke naam. ik ben zelf 15 maar stuur maar een skype berichtje :)
|
Citaat:
|
Ik vind jou anders veel grappiger.
|
En laten we hier verder over ophouden...
|
Citaat:
|
Candy crush is geen gamen.
|
[QUOTE=Reverend;33748635]Candy crush is geen gamen.[/QUOTE. Jij kijkt nie veel yt als je denkt da meide alleen candy crush spelen
|
Citaat:
|
.[/QUOTE. Jij kijkt nie veel yt als je denkt da meide alleen candy crush spelen[/QUOTE]
En jij kijkt te veel zo te horen:P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Candy crush is wel een game een 'roze game', 'roze game' (bijv. simulatie en puzzel) staat voor verzorging en relaties. Er bestaan hus niet alleen 'groene/bruine games' (bijv. sport en actie) Het betekend trouwens niet dat alle vrouwen 'roze game's' spelen en alle mannen 'groen/bruine' ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet alles wat je in de libelle leest is waar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, in het echt draag ik nog steeds mijn oude huid.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24. |