![]() |
help!!
hey
ik heb een vraagje voor jullie ik heb nu 6 weken een vriendje en ik vind hem echt echt leuk. ik ken hem al langer en hij heeft dan ook eerst aan mij verteld dat hij iets voor mij voelde. Hij stuurde altijd lieve berichtjes en vroeg bijna elke dag of ik tijd had om hem te zien( hij woont in de straat naast die van mij) hij was er altijd en ik kon er altijd dingen aan kwijt. Maar sinds 3weken ongeveer krijg ik bijna een antwoord meer. hij vraagt niets meer, stuurt geen liever berichtjes als ik hem iets vraag stuurt hij niet terug. als ik hem zie is er niets aan de hand maar vroeger zag ik hem bijna elke dag en nu maar max 1x in de week... ik weet niet goed wat ik moet doen want hij is niet echy meer de jongen op wie ik verliefd ben geworden... huuuulp gevraagd voor dit wanhopige meisje :( |
Ik zou hem vragen of er iets is..
|
ja heb ik dus gedaan, maar hij zegt steeds van niet
|
Hhmm.. Misschien dat je het via-via aan zijn vrienden kan vragen, maar dat is niet altijd even betrouwbaar.. Anders zeg je wat jou dwarszit. En dat je het gevoel hebt dat hij minder voor jou voelt. (Je moet het wel voorzichtig brengen natuurlijk)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09. |