![]() |
Saaicrebleu! #1914
Zeker niet goed he Pierrot :'(
geld accepteren wel maar toevoegen ho maar. |
Noh, geen gezellige Eerste Wereldoorlog-verwijzing?
|
Nee sorry ik ben niet in de stemming voor oorlogsverwijzingen vandaag.
|
Verder was er niks tt-waardigs in 1914.
|
Pierrot ik heb een foto van je gezien :eek:
|
Ik geloof er helemaal niets van.
Tenzij iemand onderhands een link naar mijn facebook heeft toegestopt. |
Ok, ik lieg :bloos: Sorry.
|
ik heb een foto gemaakt. je naam is buiten beeld gebleven, zo discreet ben ik wel.
|
zal ik nog eens doen trouwens -o-
|
en nu hop naar de ikea voor bewaarbakjes en flesjes voor mn nieuwe voer.
|
Citaat:
|
jaaaa daar zeg ik ook niks over pik!
|
Het was voor mij in ieder geval een goede aanleiding om alle foto's eens te analyseren. Er is veel drank in beeld :/
|
Ik zie er maar 3.
|
Hand boven de ogen, close-up en champagne? :P
|
Maar genoeg over mij. Ik duik de kroeg in. Tijd dat jullie jezelf even vermaken.
|
Citaat:
En de Mexicaanse revolutie. |
Citaat:
Hoe zat dat nou ook alweer met quoten uit een gesloten topic? |
Citaat:
|
Knagen, voer <3 Pip, ik houd van jouw uitdrukkingen :lief:
//Ik ben hier aan het opruimen als een malle. Toen ik terugdacht aan de laatste keer dat ik heb opgeruimd, kwam ik uit op augustus vorig jaar :O Oeps. Ik kwam net tussen de kleding allemaal korte broeken tegen, ook :ghe: Miekje opruimen terugvindpost, je wilt er nooit aan beginnen, maar kijk nu eens hoe goed je bezig bent en je vindt het een stuk minder erg dan je zou denken :nono: Dus aan de slag, jij!! |
We hebben als het goed is donderdag twee kittens. *O*
Vowel heeft het geregeld, dat moet ik benadrukken zegt ze, want "ik was een mietje." |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Dat bezoek van 'bama heeft trouwens een teringhap geld gekost, zeg. Minder kunstsubsidie, maar wel al dat geld steken in het opscheppen over onze kunst tegen die Amerikaanse meneer.
|
Mag ik ook een foto van Pierrot zien?
|
Over nazi's gesproken: Kijkt iemand naar het racisme experiment op BNN?
Bruin-ogen vs blauw-ogen. Heavy. |
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
|
AAAAHW :lief:
|
Citaat:
|
Josephine is krols, of hoe noem je zoiets bij katers? Hij mauwt de godganse dag, bitchslapt koen constant en hij sproeit :S
snel de schaar in de balletjes. |
hoe gaan jullie ze noemen? Vast 1 of andere nobelprijswinnaarsnaam ofzo die van elmer :p
|
KITTENS :lief:
Citaat:
|
Omg, het is een kater? :D Josephine de kater, haha. :lief:
|
Oh maar deze is leuker:
|
Citaat:
Die van mij, nog geen idee, Eleni of zo. :p |
Citaat:
|
Vowel zegt nu dat Entropy niet mag, want "een lelijk kind kan je wel Henk noemen."
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Eleni vind ik leuk! Vrolijk! |
Citaat:
(Je mag overigens wel opschieten met die ballen, dan :O Als ze eenmaal gewend zijn te sproeien, gaan ze na castratie daar vaak vrolijk mee door.) |
ja dat heb ik ook gelezen, het is sinds een paar dagen. Ik word vooral krankjorem van het gemauw.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alhoewel ik uiteraard wel foto's van ons Pierrot in mijn forumarchief heb, want zo'n kutwijf ben ik, maar die heb ik uiteraard niet doorgestuurd, want zo'n kutwijf ben ik ook. |
OKE WIJ WILLEN MACY OOK OP HAAR BEK SLAAN :mad::D
|
Citaat:
Eleni spreek je dus uit als Ellenni. :o Maar ik vind Nyxi ook mooi. Moeilijk hoor, zo'n naam bedenken, want je zit er toch aan vast. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Macy hatefucken lijkt me best moeilijk, omdat ze het dan sowieso veel leuker vindt dan jij.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:00. |