![]() |
Hoe vraag je een meisje (11) verkering?
Ik ben verliefd op een meisje van 11 zelf ben ik 10 jaar. Ik zie haar alleen als ik voetbal (bijna elke dag) maar ik weet niet en eerlijk gezegd durf haar geen verkering te vragen stuur please tips
Oohja ze is niet zo'n meisje die echt bang is en ze zit op voetbal |
Hoe goed kennen jullie elkaar? Zou je niet beginnen om voor te stellen om samen wat te gaan doen ofzo, wees spontaan dat vind zo ongeveer ieder meisje wel leuk ;)
|
Schrijf je verkeringsverzoek op een briefje en vraag aan een vriendje van je of hij dat briefje aan haar wil geven.
|
Dit is meer liefde en relatie
|
Vraag haar om na het voetballen een ijsje of een burger te gaan eten.
|
Ik heb het zelfde probleem echt niet cool
|
Wauw :). Jij bent vroeg verliefd. Mijn eerste verliefdheid was pas op mijn 14de :p. Je zou haar idd mee kunnen vragen zoals bloodyb zegt. Of een keer thuis afspreken.
|
10 jaar dayum dat gaat wel erg snel xD ik werd pas echt verliefd toen ik 15 was en gelukkig nu nog steeds :P
|
Citaat:
|
Alleen ik ben 12 en het meisje 11 maar dat boeit niks
|
Haar verkering vragen bij de voetbaltraining is denk ik niet zo handig, dan is het voor jullie allebei extra eng. Dus vraag eerst eens of ze na de training (of de volgende dag, als de training 's avonds is) bij jou komt spelen. Als het dan gezellig is kun je haar verkering vragen, of als je niet meteen durft vraag je haar eerst om nog een keer iets samen te gaan doen. Succes!
|
''Wil je verkering''
|
Leer haar een beetje kennen, en spreek eens een keer met elkaar af, bij de McDonald's ofzo...
of nodig haar een keertje bij jou thuis uit, en vergeet niet: Meestal ontstaat verkering eerst uit goede vriendschap. |
Ik betwijfel of jij wel echt verlieft bent. Maargoed. Als je er dan echt zo zeker van bent zul je eerst vrienden moeten worden. Ga een balletje overtrappen ofzo voor de training en vraag wat over dr. Dan komt ze vanzelf wel een keer naar jou toe om even te praten over de dagelijkse dingen als je 11 bent.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:38. |