![]() |
Mag niet drinken van mijn ouders..
Ik ben een jongen van 15 en ben ongeveer een jaar geleden begonnen met drinken(eens in de maand een biertje) en drink nu elke week wel redelijk veel. Nou willen mijn ouders niet dat ik drink. Ze weten niet dat ik drink en een paar maanden geleden hebben ze nog letterlijk gezegd dat ze erg boos zouden worden als ik dat al wel deed. Eerst was het makkelijk om het te verbergen met een kauwgompje of twee maar, nu ik meer drink en dus zo'n beetje elke week dronken thuiskom wordt dat steeds moeilijker en ik zal dus vroeg of laat tegen de lamp lopen.... Ik heb geen zin om te minderen qua alcohol en het mijn ouders vertellen is ook geen optie.
Wat moet ik doen? |
Dit zal je wel niet willen horen maar je ouders hebben gelijk. Drinken is voor pubers in de groei schadelijker dan men altijd heeft gedacht. En als het bij jou in 1 jaar is gegroeid van 1 biertje per maand tot bijna elke week dronken thuiskomen begint het al aardig uit de klauw te lopen. Dus het is waarschijnlijk beter om in ieder geval minder te drinken. Vroeg of laat zullen ze er toch eens achter komen en wat dan? Dan mag je waarschijnlijk helemaal niet meer uit.
|
Citaat:
|
Gewoon, nog stiekemer drinken.
|
Blowen ipv drinken. (y)
|
maar papa! Waarom mag ik nou niet drinken:( ik wil zo graag mijn hersenen verknallen!
|
ik heb geen ouders ruilen?
zuipen/drinken is voor lutsers btw, heren borrelen |
Citaat:
|
Geef die jongen geen slecht advies. @vloertegel, luister gewoon naar bloodyb. Dat is echt het beste wat je kunt doen
|
Citaat:
|
Gewoon lekker drinken en zorgen datje pas thuis bent als je ouders al slapen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet teveel drinken? xD
|
Ga eens een half uurtje praten met een goede verpleegkundige van de verslavingszorg.
Gewoon opbellen. Afspraak maken. En praten. Niet meer, niet minder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Blow ipv te drinken of probeer de alcohol zo lang mogelijk uit te stellen.
Ik mag ook niet drinken van mn ouders en op fuiven doe ik dat ook niet (mn vader doet een alcoholtest als ik thuiskom :s ) maar na de examens ofzo doe ik dat wel, maar met mate. Nog nooit problemen gehad ermee :O. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'maar' een softdrug, ook kan het geen kwaad als je niet overmatig gebruikt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
............................................________.................. ...... ....................................,.-‘”...................``~.,.................. .............................,.-”...................................“-.,............ .........................,/...............................................”:,........ .....................,?............................................... .......\,..... .................../...........................................................,}.... ................./......................................................,:`^`..}.... .............../...................................................,:”........./..... ..............?.....__.........................................:`..... ....../..... ............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../........ .........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/........... ..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....}........... ...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../............ ...,,,___.\`~,......“~.,....................`.....}............../............. ............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-”............... ............/.`~,......`-...............................\....../\................... .............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__........... ,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-,.... .....`=~-,_\_......`\,.................................\....................... . ...................`=~-,,.\,...............................\....................... ................................`:,,...........................`\..... .........__.. .....................................`=-,...................,%`>--==``....... ........................................_\..........._,-%.......`\............... ...................................,<`.._|_,-&``................`\.............. |
Citaat:
|
ik mocht al met 12/13 thuis drinken nooit wat aan gevonden. en nu drink ik bijna nooit meer geeft mij meer problemen dan voordelen ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zorgen dat je niet dronken thuiskomt en elke kans op een overnachting aanpakken.
Tja als je niet wilt stoppen... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43. |