![]() |
Haha wauw ik had die hele speculaastoestand met Obama gemist
:D
|
Durf het bijna niet te zeggen, maar Belgen hè :bloos:
|
Ik vind het allemaal belachelijk overdreven. Als ze dat koekje nu hadden afgegeven naast een brandend kruis en met witte kappen op ok.
|
Wat?
|
Citaat:
Het gaat trouwens om dit cadeau aan Obama: http://1.standaardcdn.be/assets/imag...6_original.jpg |
Ik heb wel serieus het idee dat die bakker evenveel skill heeft met glazuur als ik deze kerstmis :herp:
|
Gave linker onderarm, zo zie je ze ook wel eens op de seh.
|
Ja en z'n hele torso is net zo lang als het stuk van z'n kruis tot z'n middel :D
|
Die vorm had het been van de jongen die hier voor de deur met zijn scooter crashte ook
|
Baggy pants
|
Citaat:
|
Meempje :bloos:
|
Alles goed? :o
|
Dat been was heel nasty trouwens. Ik wilde me er eerst niet mee bemoeien maar toen hij zelf super wild met zijn nek ging draaien ben ik maar naar buiten gegaan om de cwk te stabiliseren ;)
|
Ja hoor! Voor het eerst sinds januari geen avond of nachtdienst *o* Hoe is het mret jou? *o*
|
Ah heel goed en verantwoord van je :o
Ik had vorige week trIning op zo'n simulatiepop die ook ademt en alles en ik ben blij dat ik nog geen echte arts ben :/ Verder stress stress stress -o- |
Ahw waarom ben je gestressed? :(
Bwuh, er gaan nu allemaal leuke collega's weg, nu zijn er nog bijna alleen maar ideale schoonzonen en van die (te) lieve meisjes. Nu kan ik met bijna niet meer harde grappen maken en bier drinken ;( |
/LJH-topic
|
Bob zal ik net doen alsof ik Dr. Bas ben en dan bij jou komen werken :bloos:
|
Citaat:
Semi-arts, beurs aanvraag, deadline voor invited review, solliciteren?, wat wil ik in mn toekomst?! *paniek* |
Citaat:
|
Jazeker
|
Frappant!
|
*Mr. Soja-speculaas in topic leg*
|
Het gaat om de intentie
|
Citaat:
|
Up voor speculaaseters:p
|
Citaat:
|
CODE BLUE CODE BLUE GET ME A CRASH CAR STAT
|
CHARGE TO ONE EIGHTY
|
En dan heeft 'ie gewoon eczeem ofzo, of platjes :cool:
|
Citaat:
|
Wtf
|
is hij niet gewoon gemaakt door een debieltje?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:55. |