Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Hoe voelt het voor een jonge als een meisje klaarkomt (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1889475)

jvm15 30-03-2014 13:09

Hoe voelt het voor een jonge als een meisje klaarkomt

Ik vraag mij af of een jonge voelt of een meisje klaarkomt en hoe het voelt voor hem.
Is het ook een doel voor hem om het meisje te laten klaarkomen ?

bikinigek 30-03-2014 14:52

jah want dat vind ik zelfs belangrijker dan zelf komen ;)

Diggindeep 30-03-2014 15:57

Moet niet, mag wel natuurlijk. Eigenlijk moet überhaupt helemaal niets!
Als zij komt dan voel je haar knijpen met schokken.

Klikding 30-03-2014 19:06

Ik denk dat je het natter voelt worden ofzo? En anders zul je vast wel voelen dat de spieren rondom haar vagina dan wel aanspannen

mark_vans 31-03-2014 06:31

Hetzelfde als voor een oude.

Yannickje 01-04-2014 18:29

Meisjes verschillen nogal wat van elkaar - en jongens ook denk ik - als het op seks aankomt.

En om te weten of een meisje klaarkomt zijn er wel enige hints :
- ze begint wat sneller te ademen dan voordien, of zo ze onder invloed van de opwinding reeds sneller aan het ademen was dan gewoonlijk, dan begint ze te hijgen,
- ze slaat met haar benen, haar armen, of met benen en armen om zich heen,
- ze verstijft in de ledematen, de armen of de benen, ze klemt de benen strak naar elkaar toe
- ze gaat hevig zuchten, ze krijst met hoge stem of ze gromt klanken uit,
- ze wordt rood in haar gezicht of haar hele lichaam wordt rood,
- ze wordt veel natter dan enkele minuutjes voordien,
- .....

Veel van bovenstaande kan ook geveinsd worden, dat gebeurt ook wel bij sommigen. Maar het natter worden en het rood worden in het aangzicht of het hele lichaam kan niet geveinsd worden.

Klikding 01-04-2014 22:56

Bedoel je met 'geveinsd' faken?

Yannickje 02-04-2014 00:02

Citaat:

Klikding schreef: (Bericht 33525419)
Bedoel je met 'geveinsd' faken?

Jawel.

Grassprietjes 02-04-2014 19:40

Citaat:

Yannickje schreef: (Bericht 33525226)
Meisjes verschillen nogal wat van elkaar - en jongens ook denk ik - als het op seks aankomt.

- ze begint wat sneller te ademen dan voordien, of zo ze onder invloed van de opwinding reeds sneller aan het ademen was dan gewoonlijk, dan begint ze te hijgen,
- ze verstijft in de ledematen, de armen of de benen, ze klemt de benen strak naar elkaar toe
- .....

Veel van bovenstaande kan ook geveinsd worden, dat gebeurt ook wel bij sommigen. Maar het natter worden en het rood worden in het aangzicht of het hele lichaam kan niet geveinsd worden.

Dit puntenlijstje is geen lijst met 'hints', maar met mogelijke 'verschijnselen' wanneer een vrouw klaarkomt. Misschien heeft je vriendin ze allemaal, misschien heeft ze geen van allen.

Yannickje 02-04-2014 19:47

Citaat:

Grassprietjes schreef: (Bericht 33525867)
Dit puntenlijstje is geen lijst met 'hints', maar met mogelijke 'verschijnselen' wanneer een vrouw klaarkomt. Misschien heeft je vriendin ze allemaal, misschien heeft ze geen van allen.

.

Inderdaad, het zou zeldzaam zijn, denk ik, dat een meisje dit allemaal voorheeft als ze klaarkomt

ferdinandfrees 02-04-2014 21:15

Citaat:

jvm15 schreef: (Bericht 33523659)
Ik vraag mij af of een jonge voelt of een meisje klaarkomt en hoe het voelt voor hem.
Is het ook een doel voor hem om het meisje te laten klaarkomen ?

Kom daar zelf maar achter ;)

kimberley1997 05-04-2014 12:43

Citaat:

Yannickje schreef: (Bericht 33525226)

- .....

van google geplukt?

Yannickje 05-04-2014 13:39

Citaat:

kimberley1997 schreef: (Bericht 33528110)
van google geplukt?

Nee,

voor een deel uit eigen ervaring en voor een deel door te babblen met jongens en meisjes daarover.

Diggindeep 09-04-2014 11:05

Het luidruchtige deel is wel opwindend hihihi

Rachelll 05-05-2014 16:45

Als ik klaarkom ga ik veel sneller ademen, een beetje hijgen en mijn stem word wat hoger en kreunend. Daarna voel ik dat mijn vagina samentrekt meerdere keren achter elkaar en vervolgens word het erg gevoelig en moet ik even bijkomen. Daarna merk ik dat ik erg nat geworden ben en als het een heel diep orgasme was hijg ik nog wel even door!

Dannyslothof 01-06-2014 08:29

Toen ik het deed ging ze sneller ademen en kon ik het ook heel goed voelen hoe ze schokte en hoe ze harder begon te knijpen van onderen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14.