![]() |
wat zijn mijn rechten
geachte lezers.
even in het kort me situatie uitleggen; ik woon begeleid via een bedrijf waarvan de eigenaar me vader is. nu mijn probleem; Ik heb aan het begin een contract getekend waarin staat dat mijn gegevens/ gesprekken mogen gedeeld worden met derden (medewerkers van dat bedrijf) waar me vader dus ook werkzaam is. Nu loopt steeds meer via het bedrijf naar me vader, en af en toe gebruikt die het tegen me, Heb ik rechten om me vader uit dat contract te zetten/ daar beperkingen in te leggen? met vriendelijke groet, Gentlemen |
of des noods dat contract te vernietigen?
|
Heb je het hier al eens met je vader over gehad? Dat je dit niet fijn vindt... Ik denk dat de medewerkers van het bedrijf van je vader het ook prima zelf kunnen afhandelen, zonder je vader erbij te betrekken.
|
Citaat:
|
Wat staat er precies in het contract over wijzigingen en opzeggen?
|
niets
|
Huur en begeleiding zijn hier gekoppeld en dat is in beginsel hiervoor toegestaan. Ik denk dat het contract niet valt op te zeggen, althans alleen als je verhuist.
Wat dan precies de rol van je vader mag zijn zolang je er woont: daarover zou een rechter moeten oordelen, maar ik denk dat er effectief niet veel tegen te doen valt. Beste is toch om hierover, eventueel met hulp van buiten, afspraken te maken met je vader. |
Citaat:
De rechter zou een beperking kunnen opleggen. |
je kan met wederzijds goedkeuren altijd contracten aanpassen of teniet doen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12. |