![]() |
Snel klaarkomen
Hoi,
Ik heb sinds kort een vriendin :yeah: Ik heb nog nooit seks gehad, maar als ik aan het masturberen ben, kom ik altijd heel snel klaar :bloos:, nu ben ik bang dat als ik seks heb dat ik dan ook zo snel klaar kom en dat wil ik helemaal niet (ook voor haar is het vervelend). hebben jullie hier ervaring mee? alvast bedankt |
Geen ervaring mee, maar oefen met uitstellen.
|
Je zou niet de eerste zijn die al klaarkomt als er naar zijn piemel wordt gewezen. Nou en? Dat hoeft niet het einde van de bedpret te zijn. Je hebt ook nog vingers en een mond waarmee volop kan worden gevoeld, gekust, gelikt etc. En een boel vrouwen komen niet klaar van (alleen maar) neuken.
|
Dat wordt vanzelf beter. In het begin kun je van de zenuwen heel snel klaarkomen, maar uiteindelijk houd je het vanzelf wel langer uit hoor. En ach, anders neem je even pauze (in de tussentijd kun je nog genoeg leuks doen samen) en ga je daarna weer verder.
|
Of anders ruk je je vantevoren af, de 2e keer klaarkomen duurt in de regel wat langer.
|
rukken is niet zelfde als seks hé. en je kunt ook langzamer doen
|
Even uitrusten en daarna weer de beuk erin
|
óf je wordt acuut impotent van de zenuwen? Je weet het nooit ;-)
|
Uit een onderzoek is gebleken dat 52% van de mannen klaarkomen binnen 2 minuten. Gewoon seksen klaarkomen even wachten en hoppa weer verder gaan voor haar genot, niks mis mee toch! Ik voel me altijd erg gevleid als een man snel klaarkomt!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24. |