![]() |
love
hooii
waar vallen jongens nou het meeste op kwa innerlijk bitch.. of lief ofzo ??:confused::confused::lief::lief::lief::lief::lief:*O**O* |
Ik kan eigenlijk niet bevatten dat er überhaupt één idioot op deze aardkloot rond zou lopen die graag in de buurt van een onaangenaam persoon zou zijn.
|
Dat zou je aan de meeste jongens moeten vragen.
|
Blijft een lastige vraag.. deze..
http://24.media.tumblr.com/3b20da125...4szko1_500.jpg of deze; http://m5.paperblog.com/i/3/36126/lo...-L-Degd2k.jpeg |
Citaat:
Of het zou moeten zijn dat ik niet weet wat Iomeya met bitch bedoelt. |
Het kan beter tussen onaardig en lief gaan gezien bitch gewoon een algemene term is voor het zwakke geslacht, trouwens.
|
waarom zou iemand in godsnaam op een bitch vallen. Vaak gaan jongens volgens mij eerst voor uiterlijk, en houden ze van een spontaan, grappig meisje. Of ik heb het nu helemaal fout.
|
Citaat:
|
jaa oke maar als je bij ons op school kijkt gaan de meeste jongens echt met meer die ja.. bitchezzz om snapp je? doen ze dat alleen maar om stoer te doen dan? ...
|
Citaat:
Soort zoekt soort. |
Op jonge leeftijd zeg ik, er tussen in. Ze mag qua innerlijk ook heel lief zijn, maar ze hoeft ook niet de allerliefste te zijn ;)
|
Ik val op overmatig smileygebruik.
|
Eentje die goed kan koken
|
Citaat:
|
Die bitchezzz zijn vaak meer zelfverzekerd en leggen gewoon contact met meer jongens om populair te worden, waardoor ze nog zelfverzekerder worden, oftewel arrogant.
Of jij vind ze bitcheszzzz omdat de meeste jongens er mee omgaan? |
Citaat:
|
De enige reden waarom jullie die meisjes in kwestie bitchez(zzzz) noemen is jaloezie. Die meisjes zijn vaak gewoon een stuk interessanter dan de meisjes die in jullie ogen 'aardig' of 'leuk' zijn. De reden waarom jullie dit doen is om de verantwoordelijk van jezelf af te schuiven op anderen. Het is immers makkelijk te concluderen dat een jongen "geen smaak" heeft dan in de spiegel te kijken en te speculeren over je eigen tekortkomingen.
Ergens is het ook een natuurlijke reactie, wat dat betreft. |
Citaat:
En interessant kan best kloppen. Het is wat je maar net wilt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:15. |