![]() |
piercing
ik wil heeel graan een piercing in mn boven oor maar van mn moeder mag niet want ze vind het ordinair.. ik ben veertien jaar en wil haar echt overtuigen dat het mooi en niet ordinair is.. hebben jullie please tipssss
:o:o xx:bloos: |
Dit past beter op Lifestyle dus ik verplaats je topic daarheen.
|
Je kunt fotos zoeken van meisjes met zo'n piercing die er niet ordinair uitzien, en die aan je moeder laten zien. Je kunt ook foto's laten zien van mensen die zo'n piercing hadden maar hem hebben verwijderd, zodat ze ziet dat het littekentje niet echt opvalt op die plek.
Maar als je haar niet kunt overtuigen, kun je natuurlijk ook gewoon wachten tot je zestien bent. Zo lang duurt dat niet meer. |
Het internet staat vol met mooie classy foto's van zulke piercings. Als je op (bijvoorbeeld) Pinterest zoekt op 'upper ear piercing' kom je van alles tegen (ook verschillende plaatsen). Als het je echt niet lukt om haar over te halen kun je ook nog een cuff kopen, dan hoef je geen gaatje te laten schieten maar kun je wel je oor verder versieren:
http://media-cache-ec0.pinimg.com/73...995734ebdc.jpg |
Het is ook ordinair dus wat dat betreft kan je je moeder lastig overtuigen.
|
Citaat:
|
Citaat:
smaak is voor iedereen gelukkig anders. zou maar saai zijn.. allemaal het zelfde zijn. ja ik heb wel een paar piercings en niemand vind mij ordinair. ordinair is hoe je je eigen gedraagt |
Hoe je je eigen wat gedraagt?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02. |