![]() |
Wat te doen?
Heyhey,
ik heb nu 16 maanden een vriend, hij is 16 en ik bijna 15. elke dag als we bij hem zijn, zit hij aan mijn borsten. We hebben afgesproken om rustig aan te doen, geen sex, geen vingeren of iets in die richting. Iemand tips om t nog fijner te maken? En, geniet hij ook als we dit doen? Update: Ja, we zoenen wel, lijkt me logisch? Ik vraag eigenlijk of jullie nog andere 'technieken' weten? xx |
Vraag het hem of hij het fijn vindt? We kunnen het niet ruiken of in zijn hoofd kijken.
Als het te vroeg vindt om seksuele handelingen bij elkaar te doen, dan zit je wat dat betreft wel redelijk op de door jou/jullie gestelde grens lijkt me. Zoenen jullie ook wel? Want dat kan ik niet opmaken uit je post. |
Vraag het hem. Verder toch maar eens gaan neuken trouwens.
|
Om je laatste vraag te beantwoorden: aan borsten zitten is altijd fijn. :lief:
|
strelen is voor jongens en meisjes allebei fijn, dus ja hij zal er zeker van genieten. Iets nieuws zonder gelijk in elkaars broek te voelen kan zijn om eens aan elkaars blote huid te voelen onder de kleding. Blote borsten zijn nog leuker dan bedekte borsten ;)
|
Citaat:
Dit kunnen we niet altijd doen, hij heeft ook ouders die binnen kunnen vallen! Maar ja, dat is al geweest :) Nog andere ideën? x |
Aan oorlelletjes sabbelen, (tong)zoenen, (laten) masseren, probeer 's wat, het is juist het leukste om elkaar zo te verkennen. Dat hoeft niet per sé in de erogene zones; probeer ook eens voeten, tenen en vingers.
|
Ik zou toch zeggen iets met seks doen. Geslachtsgemeenschap is een grote stap maar een beetje uitproberen(met handen of mond) kan denk ik geen kwaad.
|
We hebben afgesproken dat als ik 15 ben dat we dan ietsjes verder gaan.
Geen seks gelijk! Heeft iemand daar nog tips voor? Niet gelijk in onderbroeken enzo, dat zou een beetje snel gaan.. x |
Je kan hem misschien over zijn onderbroek masseren, of heel dicht tegen hem gaan staan en zoenen, dan je zal je wel voelen dat hij een stijve krijgt en je duwt je heup tegen zijn piemel terwijl je zachtjes van links naar rechts draait en andersom.
Wedden dat hij al te geil wordt? |
Waarom heb je eigenlijk voor jezelf leeftijdsgebonden limieten opgelegd als je het uiteindelijk tóch gaat doen...omdat je het allebei graag wilt?
|
Ik zou jezelf niet frustreren met rare regeltjes.
|
Citaat:
|
op elkaars schoot zitten met kleren
|
Zwaffelen of zwafferen ik weet niet precies hoe het heet.
|
Swaffelen.
|
Oh ja, dat is echt zo leuk....
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22. |