Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   heeft er iemand tips verdomd alleen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1889610)

D3nn1s 04-04-2014 07:53

heeft er iemand tips verdomd alleen

hey allemaal ik ben een jonge jongen van 2. ik weet niet zo goed wat ik nou moet doen.

ik ga vaak uit met een groepje vrienden vaak met 3 jongens en 2 meisjes en 1 van die meisjes daar heb ik van af het begin al een oogje hoop ze is heel erg knap meschien wel te knap voor mij maar waar het om gaat ze heeft een vriend en woont sinds kort nu bij hem en als we kroegen zijn we best vaak aangeschoten/dronken en dan wil der nog wel eens een vonkje komen dan geven we elkaar een kus op de mond werschijnlijk gewoon de effect van de alcohol maar na die kus elke keer droom ik van der ik denk elke seconden aan der wat is ze aan het doen steeds maar kijken op whatsupp waneer ze wvoor het laatst online is geweest ik heb ook sinds kort gezegt dat ik haar leuk vind en dat ik niet haar wil ontwijken maar graag gewoon zo houden hoe het nu is stiekem hoop ik op meer natuurlijk maarja ik heb niet echt veel vrienden dit is eigelijk de enige 5 vrienden die ik heb ik beschouw ze daarom ook als broers en zussen maar ik wil der echt niet kwijt ik voel me afentoe al zo eenzaam. hoop ook dat ze dit leest.

maar bij deze hebben jullie eventueel tips om de band te vergroten of haar de mijne te maken of haar uit me hoofd te zetten ik heb echt inspiratie nodig

btw srry voor het lange verhaal/tik foutjes dit verhaal komt vers uit me hoofd

D3nn1s 04-04-2014 07:54

ps ik ben 20 niet 2 xD

bloodyb 04-04-2014 09:57

Probeer gewoon goede vrienden met haar te blijven. Ze heeft een vriend waar ze mee samenwoont en zou jij die relatie kapot willen maken?

D3nn1s 04-04-2014 15:45

nee ik wil der geen pijn doen

Volk 04-04-2014 15:48

Wat was haar reactie op jouw biecht?

Reverend 04-04-2014 17:43

Citaat:

D3nn1s schreef: (Bericht 33527047)
ps ik ben 20 niet 2 xD

Je had mij overtuigd met die spelling en gebrek aan interpunctie, goed dat je dat nog even corrigeert.

Maareh, het lijkt me duidelijk dat je helemaal niets moet doen.

Sarah 04-04-2014 20:25

Tja als ze een vriend heeft en je haar geen moeilijkheden wil bezorgen dan kun je niet zo veel doen he. Ander meisje zoeken, als dat lukt. Jezelf niet te veel het hoofd op hol brengen met die kussen.

En jezelf beschouwen als "jonge man" of eventueel gewoon "jongen" kan in het algemeen misschien helpen; "jonge jongen" klinkt alsof je hooguit twaalf bent :p

Yannickje 04-04-2014 21:38

Hello,

het beste dat je voor haar en voor jezelf kan doen is vergeten om iets met haar te beginnen.

Heer Wil 05-04-2014 15:40

Als je al zo eenzaam bent is het juist verkeerd om met iemand uit je eigen vriendengroep te gaan, als het ooit uitgaat (als het al zover komt) zie je haar nog veel minder. Accepteer maar dat je nog ooit een kusje hebt gehad van een meisje dat eigenlijk al bezet is en zoek een ander buiten de groep hoe lastig dat ook lijkt.

Steefdb 05-04-2014 19:31

Precies. Beter iemand buiten je vriendengroep zoeken. Volgensmij kom je op stap ook wel genoeg leuke meiden tegen? ;p

boy98 06-04-2014 09:12

Ik zou na een avond stappen met haar naar bed gaan

koningcarl 06-04-2014 16:38

Citaat:

boy98 schreef: (Bericht 33528904)
Ik zou na een avond stappen met haar naar bed gaan

Stoer.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46.