![]() |
hulp/advies hard nodig
Ik heb een probleem. Ik ben iemand die hoge eisen stelt als het gaat om een meisje, snel verliefd worden gebeurt dus eigenlijk nooit. Nu heb ik een collega die al dik vier jaar een relatie heeft. Waren elkaars eerste liefde, oftewel echt een verhaal uit een sprookje.
Nu heb ik een paar keer samengewerkt, zie haar af en toe op school en afgelopen maandag zijn we na werk wezen uiteten. Het klikt echt geweldig waren veel aan het flirten, of dit nou vriendschappelijk bedoelt was weet ik nou ook niet. Zoals jullie waarschijnelijk al raden is dit een van de weinige keren dat ik echt verliefd geworden bent. Nu gaat het zwaar tegen mijn disciplines in om achter een meisje te gaan die in een relatie zit. Maar iedere keer als we elkaar zien dan voelt het zo goed aan. En heb ik ook nog last van alle daarbij horende verliefdheid dingen die je niet wilt hebben. Wat is jullie advies voor mezelf heb ik de volgende opties, maar als iemand wat beters weet ook prima. - contact houden en niks met de gevoelens doen - open kaart spelen - proberen te vermijden - tegen me eigen disciplines in er vol voor gaan |
Is ze getrouwd of is ze aan het plannen om te trouwen?
|
Wat heeft dat er in godsnaam mee te maken? Alsof het prima is om een ongetrouwde maar bezette vrouw te verleiden, maar not done bij een getrouwde vrouw?
|
Citaat:
|
gewoon er vol voor gaan, ze doet er zelf evengoed aan mee
|
Hoezo, mischien is het van haar helemaal niet flirten, maar gewoon normaal sociaal doen
|
Als ze na het werk slechts met zijn tweeën uiteten zijn geweest is dat niet normaal sociaal doen, althans niet volgens mijn normen.
|
Nee, stel je voor, uit eten gaan met iemand, dat is gewoon zo ongepast... Bah wat een slet.
Eh, nee. Ik vind uit eten gaan een zeer normale sociale bezigheid |
Zover ik weet is niet verplan binnenkort te trouwen. Sterker nog het loopt alles behalve goed tussen haar en d'r vriend
|
Ik zou der neuken en kijken wat ze doet klinkt raar maar je weet het wel
|
Denk dat hij dan eerst langs de ehbo mag en dan mee met oom agent, iemand onaangekondigd neuken wordt ook wel eens verkrachting genoemd namelijk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is helemaal niet aan Jou, het is hun relatie. Dat jij toevallig verliefd op haar bent verandert daar niets aan. Stel je voor dat jij in de schoenen van haar vriend staat...
|
Luister niet naar qimm ik zou haar spreken dat je meer voelt enzo! je moet niet naar een ander kijken (die vriend) je moet naar jezelf kijken je bent toch niet hier op aarde om hem het leuk te laten hebben en jou gevoelens te onderdrukken
|
Je bent ook niet op aarde om anderen moedwillig het leven moeilijk te maken om jezelf in een gunstige positie te brengen. Dat soort mensen mogen van mij een nekschot.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Desondanks is het gewoon heel moeilijk het gevoel te negeren laat staan er niks nmee te doen. Daarom lijkt mijn open kaart spelen wel het handigst. Dan weet ik ook gewoon waar ik aan toe ben. Mocht ze het inderdaad vriendschappelijk bedoelen dan zal dit haar afschrikken. Alleen wat als dat niet zo is wat voor situatie kan ik verwachten. |
Excuses voor de vele zinsopbouw/spellingsfouten het typen met een mobiel blijkt niet altijd even makkelijk te zijn.
|
- contact houden en niks met de gevoelens doen
werkt niet het vreet aan je, je gaat er kapot van. story about my life |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ondertussen ondermijnt ze zelf ook haar relatie door te flirten. Ik weet niet hoe oud ze is maar het kan zijn dat ze even op zoek is naar iets "anders". 4 jaar met haar eerste en enige man kan haar doen denken: "hoe zou 't zijn met een ander"? Die ervaring kan daarna dus nog steeds 2 kanten op. |
Citaat:
Maar door niks te doen gaat het gevoel uiteraard niet weg. Heb mezelf ook voorgenomen mocht dit zo door te gaan maar gewoon eerlijk te zijn en haar reactie af te wachten. Weet ik ook gelijk of het vriendschappelijk bedoelt is of niet. Weet alleen niet wat ik zou moeten doen als dit niet het geval is. |
Stel dat je gelijk hebt en dat ze echt met je flirt en interesse in je heeft. Wil jij een relatie met iemand die tijdens een relatie al bezig is met de volgende?
|
Hoe je eraan komt...
|
Citaat:
|
sowieso niets doen.
Je schiet er niets mee op om het haar te vertellen, ze gaat echt niet opeens naar jou toe. verder zijn het ook niet je "disciplines" maar je principes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En waar Ertur is, zijn tieten. gatver |
Ja, denk je echt dat ik dat ben? :d
|
Als dat meisje voor jou kiest is het haar schuld dat haar relatie met die ander kapot gaat en niet de jouwe, jij mag best laten merken wat je voor haar voelt en de meeste meisjes zullen je dan vervolgens gaan vermijden. Als zij voor jou kiest weet die andere jongen weer waar hij staat, dan zal het anders evengoed niks zijn geworden tussen hen.
|
Ik zou je principes volgen en niks van je gevoelens laten merken aan haar.
En je blijft dan inderdaad met een rot gevoel zitten maar erover praten met vrienden die je vertrouwdt kan best veel helpen. |
Nu vraagt ze me weer om te gaan uiteten. Wil dat heel graag, maar als ik er niet wil tussen zitten lijkt het me niet verstandig
|
initiatieven van haar kant zou ik niet weigeren, maar je moet jezelf gewoon niet opdringen en voorlopig die gevoelens ook niet vertellen.
|
ik ga juist altijd achter vrouwen aan die in een relatie zitten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29. |