![]() |
Ik kom niet klaar!
Zoals de titel al zegt, ik kom niet klaar. Ik weet dat hier al een topic over is gemaakt. En ik heb alle tips geprobeerd maar niks werkt. Wil iemand misschien nog een tip geven?
Thnx alvast PS: Ik vraag dit voor mijn zus en die is 15, zei heeft dit getypt. |
En dat bespreek je met je zus?
|
Kennelijk doet ie dat ja.
|
Sorry hoor maar ik ben een zei geen hij. Maar ik bespreek het niet echt met m'n zus. Ik weet het pas sinds vorige week. Ik heb haar verteld dat ik hier een account heb en toen vroeg ze me dit te posten.
|
Niet fixeren, ontspannen, verschillende dingen proberen, geen hoge verwachtingen hebben en geduld
|
Nog wat info: Ze mastrubeerd al 3 jaar. En bedankt voor de tip. Ik zal het doorgeven
|
Misschien goed om te weten dat ze niet het enige meisje is dat het lastig vindt om een orgasme te krijgen. Jongens ontdekken vaak wat makkelijker wat ze lekker vinden qua masturberen. Meisjes hebben soms wat meer ervaring nodig om dat uit te puzzelen.
Tips:
Lukt het dan nog steeds niet, zou ze eens naar een Sense spreekuur kunnen gaan. Of hulp zoeken via de online hulp van Sense via http://www.vrijfijn.nl. Succes! Jan (van Sense) |
Ze heeft het geprobeerd en was inderdaad klaargekomen. Ze heeft me niet verteld wat ze fout deed maar wel dat ze iets fout deed. Thnx voor de tips.
|
Btw, ze vraagt ook of iemand nog technieken weet? (Voor meiden)
|
Electrische tandenborstel is onweerstaanbaar voor zelfs de meest frigide anti-nymphomane feminist?
|
Voor dit probleem bij vrouwen het niet klaarkomen, probeer eens een vriendin.
Ik weet dat het stom klinkt, vooral als je hetero bent, maar een vriendin heeft hetzelfde lichaam. Zij kan je precies vertellen wat wel lekker is en wat niet en wat je precies moet doen om klaar te komen *O* |
Niet alle vrouwen vinden de zelfde dingen even lekker
|
15 jaar.. pfft..
geduld hebben en je niet druk maken. als je over een tijdje of over een paar jaar een leuk vriendje hebt. en je helemaal ontspannen voelt, en smoor verliefd bent op hem.. ga je zelf dan maar eens vingeren en denk aan hem.. dan lukt het vanzelf... probeer de douchekop eens,, zet de waterstraal zacht.. niet te hard!!!!!! en ga er gewoon lekker een half uurtje voor zitten op de grond.. en ontdek een wat je voelt...... waar is het over gevoelig.. waar voel je niets... Je hoeft ook niet IN je vagina om klaar te komen.. gewoon voelen wat je voeld.. en niet te hard alles doen.. gewoon zachtjes en ontdekkend.! |
Lekker met je broer het proberen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
IK ben jaloers ik zou een hele dag door willen rukken maar dat kan niet want als ik kom heb ik geen zin meer enzo....
:'( |
Max99, zulke antwoorden hoef ik niet. Maar bedankt voor antwoorden allemaal!
|
Je vraagt het gewoon voor jezelf maargoed lol
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:48. |