Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   M'n geaardheid (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1889803)

Lucd1999 10-04-2014 19:15

M'n geaardheid

Hallo,
Ik zit nu in het derde en alles ging tot vorig jaar eigenlijk goed. Het viel me toen op dat ik tijdens het omkleden voor de gymles moeilijk m'n ogen van de knappere jongens af kon houden. Hierdoor ben ik eens gaan nadenken en een jaar later ben ik nog steeds aan het twijfelen over m'n geaardheid.
Ik twijfel omdat ik vaak denk dat ik verliefd ben op jongens (vaker dan bij meisjes). Bijna al m'n vrienden zijn meisjes. En veel mensen zeggen ook dat ik op een homo lijk.

Hoe weet je nou of je homo bent? En hoe vertel je het je ouders?

Rainbowflower 10-04-2014 20:30

Citaat:

Lucd1999 schreef: (Bericht 33532285)

Hoe weet je nou of je homo bent? En hoe vertel je het je ouders?

Wat je geaardheid is, weet je eigenlijk pas, als je echt verliefd op een jongen of een meisje wordt. Dus wanneer je verliefd wordt, op een jongen of een meisje, weet je het. Natuurlijk kun je ook nog biseksueel zijn.

Wat betreft je ouders: Hoe ze zullen reageren, weet ik ook niet. Sommige ouders zijn er moeilijker in dat anderen. Je zou het ook pas kunnen zeggen, als je eenmaal een relatie met een jongen hebt. Als mensen trouwens zeggen dat je er als een homo uit ziet, zou het kunnen zijn dat je ouders al een vermoeden hebben, dat maakt het dan makkelijker voor ze om het te begrijpen/accepteren.

Pluis 10-04-2014 21:28

aangezien geaardheid meer is dan alleen seks, heb ik je topic verplaatst naar liefde en relatie. hier zijn de reacties meestal ook net ietsje beter.

Sjaakstra 11-04-2014 01:47

Als jij je aangetrokken voelt tot jongens, dan is de kans inderdaad erg groot dat je homo bent. Ik als hetero voel geen enkele gevoelens voor jongens/mannen. Heb alleen oog voor vrouwlijk schoon. Je zou kunnen gaan experimenteren d.m.v. daten, uitgaan e.d. en seks (houd het wel veilig, aangezien relatief veel homo's hiv hebben helemaal in de partyscene).

boy98 11-04-2014 22:42

Praten met andere is verstandig! Ik geef je me kik voor als je er behoefte aan hebt!! reeshofboy98

berkganger 13-04-2014 12:01

Heb je ook echt het idee dat je liever met een.jongen dan.een meisje een.relatie wil?

Lucd1999 13-04-2014 12:12

Citaat:

berkganger schreef: (Bericht 33534576)
Heb je ook echt het idee dat je liever met een.jongen dan.een meisje een.relatie wil?

Ik weet echt niet waar ik op val. Ik denk vaak dat ik voor beide geslachten ik iets voel maar het kan ook tussen mn oren zitten. Dat ik denken dat ik op jongens val gewoon omdat iedereen dat tegen me zegt. Of ik verbeeld me dat ik op meisjes val omdat ik zo graag geen homo wil zijn.

berkganger 13-04-2014 12:24

Citaat:

Lucd1999 schreef: (Bericht 33534583)
Ik weet echt niet waar ik op val. Ik denk vaak dat ik voor beide geslachten ik iets voel maar het kan ook tussen mn oren zitten. Dat ik denken dat ik op jongens val gewoon omdat iedereen dat tegen me zegt. Of ik verbeeld me dat ik op meisjes val omdat ik zo graag geen homo wil zijn.

Dan zou je ook bi kunnen zijn maar ik bedoel ook echt zeg maar van iemand houden enzo

Lucd1999 13-04-2014 13:15

Citaat:

berkganger schreef: (Bericht 33534590)
Dan zou je ook bi kunnen zijn maar ik bedoel ook echt zeg maar van iemand houden enzo

Tot nu toe ben ik nog nooit ECHT verliefd geweest

berkganger 13-04-2014 13:28

En dus ook geen relatie? Als je nou eens wacht tot je een relatie hebt met een jongen.of meisje en dan kijkt of je je er juist goed of niet goed bij voelt

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14.