![]() |
past niet
het past niet,
iemand tips? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe oud ben je?
|
de stekker in het stopcontact?
de bank in de kamer? mijn boeken op mijn schoolbank? de legoblokjes van mn vliegtuig? de planten in de plantenbak? mijn bureau in mijn kamer? mijn geld op de bank? facebook op het geheugen van mn telefoon? da auto in de garage? de kip in het ei? de boodschappen in het winkelwagentje? mijn zusje en haar nieuwe vriendje? deze tekst op een pagina? mijn bureaubladachtergrond? mijn facebookvrienden op één pagina? deze tekst in 2 minuten? alle liedjes van spotify in 1 dag beluisteren? mijn boeken in de boekenkast? mijn schilderijen in het rijksmuseum? mijn vloer in mijn woonkamer? een zwembad in mijn tuin? jou geslachtsdeel i die van je vriend/vriendinnetje? alle woorden in één minuut opzeggen? de beugel in de mond van mijn broertje? het aantal zandkorreltjes in de wereld in een uur tellen? het aantal beeldjes die mijn oma heeft gemaakt in één woonkamer te zetten? het aantal onzin die mijn buurjongen verteld opnoemen? dit oplezen in 20 seconden? . . . noem het maar maat ik kan je overal bij helpen |
hahaha ja die oh geweldig haha
ja die onderstreepte en ik ben 16 trouwens :) |
Past "het" niet bij jou er in of past "het"niet bij je vriendin?
|
bij mij , ik ben een meisje
|
|
Oefening baart kunst..
|
Hoe oud ben je?
Zorg dat je van te voren ontspannen bent, wss ben je de eerste x wel zenuwachtig waardoor je spieren aanspannen en t moeilijk gaat. Doe het gewoon rustig aan en gebruik zo nodig (extra) glijmiddeHoe oud ben je? Zorg dat je van te voren ontspannen bent, wss ben je de eerste x wel zenuwachtig waardoor je spieren aanspannen en t moeilijk gaat. Doe het gewoon rustig aan en gebruik zo nodig (extra) glijmiddel. l. Vergeet het niet veilig te doen😊;) |
Citaat:
|
ik ben 16
|
en thanks :)
|
Nog 1 tip als je er zelf niet 100% klaar voor bent ga het dan niet forceren en wacht gewoon nog even. Zelfde geld voor je vriend niet overhaasten gewoon de tijd nemen
|
iknoww :)
|
Maar heeft je vriend dan zo'n enorme grote?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met een beschermlaag lijkt mij het beste als je zomaar andere schoenen gaat testen ;) .
|
Wat 'n droge titel =P
Succes trouwens xD |
Ik heb zelf ook seks met iemand die flink geschapen is, vind het niet super geweldig heb liever een kleiner formaat.
Je moet gewoon langzaam stukje voor stukje hem dieper erin doen, ga bovenop zitten zodat jij het een beetje bepaald en weg kan trekken als het te pijnlijk is. Als de weg eenmaal 'vrijgemaakt' is doet het geen pijn meer (diezelfde seks beurt dan he, daarna wel weer). Gewoon rustig beginnen en oefenen! Ohja als je heel erg opgewonden en na bent gaat het heel veel soepeler. Groetjess |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28. |