![]() |
probleem op school
.
|
Toch negeren.
|
.
|
Weet je wat je moet doen, Roep hun namen ook, en dan lach je nog véééél harder terug :)
|
Haha, dat is een goeie ;) gaat alleen een beetje moeilijk als ik die niet weet ^^
|
praat erover met een mentor van school als het echt niet ophoudt. En anders moet je idd iets terug verzinnen met je vriendinnen wat je samen kan roepen. Je moet jezelf vooral niet onder hun plaatsen, want zij zijn juist de losers, zij doen het alleen maar omdat ze zelf onzeker zijn en omdat ze er bij willen horen. xx
|
Citaat:
|
ik wou dat ik alle mannen tot gentlemen voor je kon omtoveren maar dat gaat niet gebeuren dus ik vind je moeders suggestie op zich wel de juiste, wees proactief.
|
Citaat:
|
Ik kan daar ook niet tegen, wat ik uit ervaring heb van 5 jaar is dat je toch gewoon moet negeren en vooral niet boos worden. Mocht het niet helpen kun je uiteraard naar je jaarleidster of mentor gaan. Maar mis asjeblieft geen extra schooldagen ;-) , dan mis je namelijk lesstof en dan gaan ze gewoon door.
|
Je ligt goed in de markt. Die gasten vinden je een mooie meid. Gaat dus alleen maar erger worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gewoon negeren..
|
Doen mijn vrienden en ik ook wel eens. Meestal als een grapje bedoeld. De genen waar we t naar roepen snappen ook dat wij het als grapje bedoelen. Je hoeft niet bang tezijn.
|
Citaat:
|
Heb je grotere broers of zussen? Het liefst op dezelfde school? Laat hen met een paar vrienden die jonges uit de 2e aanspreken. Intimiderend genoeg zodat die jonges je nooit meer durven aan te kijken.
Zo hebben mijn zus en haar vrienden ook een joch aangesproken omdat hij het broertje van een van die vrienden pestte. En het hielp... |
Nee, die heb ik niet meer op school.. Maar ik denk zeker dat het kan helpen.
Ik zit inmiddels zelf in de tweede, en die jongens heb ik niet meer gezien. Gelukkig.. |
Goed afgelopen dus! ;)
|
.
|
Heel goed dat je je problemen wilt aanpakken en naar een psych wil gaan! Meid laat je niet op de kast jagen, deze twee meiden zullen ook vanzelf stoppen als ze er geen aandacht om krijgen.
|
Ik zou niet naar de psycholoog gaan omdat je het vervelend vindt om nageroepen te worden, want dat is namelijk nogal normaal.
|
.
|
.
|
.
|
Het is alleen maar leuk om hoi tegen jou te zeggen, omdat jij er erop reageert. Waarschijnlijk kijk je net zo geschokt als je hier reageert. Je moet dus je pokerface een beetje oefenen. Je kan bijvoorbeeld heel vrolijk hoi terugroepen (als ze willen dat je van streek raakt is het dan vanzelf niet meer leuk voor ze).
|
Citaat:
Ik snap dat het vervelend voor je is, maar je kunt er niet zoveel aan doen helaas, gewoon negeren of indd vrolijk hoi terug roepen, dan houdt het vanzelf op omdat ze het niet leuk meer vinden. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar denk goed na en doe geen dingen waar je spijt van (denkt te) krijg(en)t |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47. |