![]() |
subtiel zijn aandacht trekken
hoi, ik ben een dertienjarig meisje en ben verliefd. Ik ben vast niet de enige die hierover iets post ( sorry ik heb echt gekeken of ik niet heel erg in herhaling val met dit topic, maar ik kan iets over het hoofd hebben gezien ;) )
Ik heb geen idee of hij me leuk vind. Ik houd hem goed in de gaten, en zie soms wel dingen dat ik denk hmm, misschien, wie weet maak ik een kans? Ik ben niet het type meisje dat op een jongen afstapt en zegt: hoi, ik vind je leuk *O* Heeft iemand tips waarbij ik héél subtiel zijn aandacht kan trekken? Ik kijk wel veel naar hem, maar ik wil niet dat iedereen het merkt... Alvast bedankt!! :) |
Je zou hem bijvoorbeeld eens gedag kunnen zeggen. Dit klinkt niet of je hem heel goed kent, of wel?
|
Contact zoeken via facebook bijvoorbeeld, via vrienden, feestjes ect. Als je elkaar vaker tegenkomt, kan je elkaar gedag zeggen. Ik zou het wel rustig aan opbouwen, want zometeen schrik je hem teveel af. Ga eens een leuk gesprek met hem aan.
|
@ Krike, wat is goed kennen? ik zit wel bij hem in de klas, heb hem op facebook en zeg hem ook wel eens gedag. Praten doen we niet zo heel veel, en als we het doen dan word ik nogal snel verlegen. Hij is vaak dan heel vriendelijk, maar misschien doet hij dat wel tegen iedereen? Maar misschien ben ik ook gewoon wel te ongeduldig... :confused:
|
Subtiel werkt sowieso niet.
|
Ik zit dit topic nog eens terug te lezen, en moet in mezelf wel lachen hoe het gelopen is. Uiteindelijk heb ik al mijn moed bij elkaar geschraapt en hem een briefje gegeven met de tekst: ik vind je leuk. Diezelfde dag sprak hij me aan op What'sapp en sindsdien chatten we. Het is grappig om dat zo terug te lezen : ) . En inderdaad, subtiel zijn had waarschijnlijk niet gemerkt.
Dus een tip aan meiden die in dezelfde situatie zitten: ga er gewoon voor. Je ziet maar, het kan best positief uitpakken. |
Leuk om te lezen dat je in actie bent gekomen (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59. |