![]() |
relaties
Hoeveel relaties heb je al gehad ? (leeftijd vermelden)
|
Nog maar één, maar dat is uitgelopen op een DRAMA...
|
dit hoort op liefde en relatie
|
welke enquete? 3 ben 15
|
1. 27.
|
2. 30. En, wanneer is iets normaal/abnormaal? Het is allicht onder het gemiddelde
|
Iedereen die meer dan 2 relaties heeft gehad voor hun 30e wantrouw ik per definitie.
|
ben 16 en heb er nog geen een gehad ;)
|
20jaar, heb nu mijn eerste, en hopelijk enige ( hihi, zweefzweef) relatie. Ik zou niet weten waarom dit niet normaal is. Wat voor een enquete is het eigenlijk?
|
Ik zit nu op nummer 2 en ben 25. Ik neem mezelf als norm dus alles wat ik doe is normaal.
|
Het is meer een soort taak waar we de leeftijd met het aantal relaties vergelijken om te zien of dat er een groot verschil zou zijn tussen jongere en oudere mensen
|
Citaat:
|
2. 29. Ik vind dat normaal, maar ik zou voor iemand van mijn leeftijd bv. 10 ook wel normaal vinden, afhankelijk van hoe je relatie definieert.
|
Citaat:
btw 1. 19 jaar oud |
3, 18 jaar. Al moet ik nu niet zeggen dat het 3 lange waren dus daar ga je ook weer mee kijken. Maar toch wel weer 3 keer netjes verkering gevraagd etc ;p
|
Citaat:
|
Ik ben 20 jaar oud,
Ik heb in totaal 5 relaties gehad waarvan 2 langer dan 3 maanden namelijk, Een van een half jaar en een van 2 jaar. Ik vind het wel een normaal aantal, heb er in ieder geval nooit anders tegenaan gekeken haha. Mijn eerste serieuze relatie had ik toen ik 15 was (half jaar) en de laatste was van mijn 18e tot 20e. Tussendoor waren meer scharrel relaties. Hopelijk heb je er wat aan! Groetjess |
3, maar alleen scharrels. 13.
|
Citaat:
|
Wat zie je als relatie? Als ik al die liefdes van groep 8 tot middelbare school en alles onder een half jaar mee tel dan kom ik een eind. Als ik langer dan half jaar kijk zeg ik 2.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1. 18 jaar.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50. |