![]() |
Hoe een meisje uit mijn klas vragen?
Hooi,
Ik ben verliefd op een meisje uit mijn klas (We zitten in de brugklas) En zitten nog 5 jaar in dezelfde klas. We hebben een hele tijd samen geappt, maar dat is na 2 maanden gestopt. Veel van haar vriendinnen zeggen de hele dag dat wij een goed stel zouden zijn en waarom we nog niet hebben na een al die tijd. En dat doen een paar van mijn vrienden ook.......... Alsnog weet ik niet of ze mij ook leuk vind, ze staart soms naar me onder de les, maar we zeggen allebei tegen elkaars vrienden dat we elkaar niet leuk vinden. Ik weet alleen niet hoe ik haar zou moeten vragen of te weten komen of ze mij ook leuk vind. Iemand tips?? Anoniempie456 (Sorry voor de lange tekst) |
Vragen die handel.
|
Citaat:
|
Vraag haar of ze het leuk vindt om na school ergens een ijsje te gaan halen, of een hamburger bij de mac oid. Als het dan gezellig is kun je laten ontvallen dat je haar wel leuk vindt, en dan vragen of zij jou misschien ook leuk vindt
|
nooit vragen of iemand je leuk vind, dan dwing je diegene om een keuze te maken. gewoon is vragen om af te spreken en dan gewoon een film kijken ofs. niet verlegen zijn.
|
Alleen het lastige is we wonen allebei in een ander dorp......... En hebben een ander groepje met wie we naar huis fietsen...
|
Vraag aan een van haar vriendinnen om een eerlijk antwoord zij zullen het vast wel weten,
|
vraag op de app of ze eens wat afspreekt dan. want ik denk dat je gewoon te lang wacht
|
het is vrij simpel, of ze je nu leuk vind of niet, zij zal niet naar jou toekomen.
dus zal je er achteraan moeten. Ik zou vragen of ze het leuk zou vinden als ik met haar mee naar huis fiets, dat kan je altijd afdoen met een "ik heb toch niets beters te doen" |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:20. |