![]() |
Wat roken jullie ???
Hee wat roken jullie allemaal ? Shag of sigaretten ? en hoeveel en hoe oud waren jullie toen jullie ermee begonnen.
Ik rook Jps Zwaar 50g:y |
Wat zit je allemaal topics te openen over roken? Ben je net begonnen ofzo?
|
Citaat:
|
Rook niet heel lang t stond in de verkeerde categorie
|
Blijf wel ff on topic en reageer gwn normaal plz
|
ik heb 15 jaar lang gerookt maar ik ben sinds 2 augustus gestopt met die walgelijke kankerstaven en ik ben daar elke dag blij om.
|
Haha de meeste mensen krijgen dat niet voor elkaar .... het grappige is dat iedereen die gestopt is met roken er nu dom over doet maar ze hebben het zelf wel gedaan. dat vat ik op als opscheppen maarja ....
|
Citaat:
Ik rook niet! |
haha zijn dit wel allemaal scholieren aangezien niet veel roken bij ons rookt zowat iedereen
|
Ja, dit zijn allemaal scholieren.
Ik heb wel wiet gerookt, maar het is toch niet echt mijn drug. |
Citaat:
Ik ben helemaal geen opschepper, als jij wil roken, rook jezelf lekker kapot zou ik zeggen (y) |
ik heb nooit wiet gerookt en dat ben ik ook niet van plan maar wat gebeurt er dan met je als je wiet rookt, ik rook nu gewoon dagelijks Jps zwaar
|
Citaat:
|
Hee Pip hou je commentaar voor je, alleen je verhaal is goed genoeg hoor ;)
|
Al die buitenlanders komen hierheen he duhh
|
Citaat:
|
Overigens rook ik Marlboro. En ik geef Pip gelijk. En ik ben nog steeds verslaafd, al kan ik goed twee of drie dagen zonder. Met name op mijn werk vind ik het lekker om af en toe een sigaret te roken, daar ligt ook mijn pakje. Als ik dus drie dagen vrij heb, rook ik drie dagen niet. En dat is prima.
|
Ik werd altijd beroerd van marlboro.... sindsdien kocht ik camel en nu toch maar shag aangezien dat veel goedkoper is :D
|
Haha, wat een topic.
Ik heb nog nooit in m'n leven gerookt en ga dat ook nooit doen. Ik snap ook niet zo goed waarom mensen gaan roken eigenlijk, je weet dat het slecht voor je is, het is achterlijk duur en alles gaat er van stinken. Ik vind het prima dat mensen het doen hoor, ik snap alleen niet wat men er toe zet om er mee te beginnen. |
Ik snap jou wel hoor Dark Phoenix meestal eind gr 8 begin klas 1 vind je het stoer, dan koop je bijv shag en ga je er in door tot je verslaafd bent en dan wil je er van af maar dat is moeilijk ! Zo gaat het met de meeste scholieren hier denk ik .
|
Eind groep 8? Srsly?!
Ik begon toen ik een jaar of 22 was. Stom, want mijn hele familie rookt(e) en ik wist hoe moeilijj 't was om mee te stoppen, maar de gewoonte sloop er langzaam in. Nu rook ik nog 1 dag in de week ofzo, als het me wordt aangeboden. En soms zitten er 2 weken tussen. Ik wil niet meer zo verslaafd zijn al eerst. |
Dit is allemaal off topic zeg er dan ook ff bij wat je rookt he ;)
|
Citaat:
28V - Forumbaas |
Ik rook al 10 jaar, eerst Marlboro, daarna overgestapt op "light", rook nu Camel blauw.
|
hahahhahaha precies hetzelfde maar nu jps
|
Citaat:
Mensen mogen gewoon hun mening geven en discussieren over het topic 'roken'. Als dat je die meningen niet wil horen moet je niet op een openbaar forum een topic openen, maar gewoon ergens lekker een poll/enquete aanmaken ofzo. Ik geen vast merk, dus daarom antwoordde ik daar niet op. Verder niet zo moeilijk doen hoor. :nono: |
Ik doe niet moeilijk ik zeg het gewoon
|
Mensen die steeds off topic zijn zijn zo irritant, pak ze aan nikooo!
OT: ik rook zaterdagnacht meestal een half pakje per dag en verder de rest van de dagen alleen iedere morgen en avond een mentol sigaret want dat is zeg maar net als tandenpoetsen maar veel chiller. |
Begrijp ik het nou goed en poets jij je tanden niet, maar rook je in plaats daarvan een sigaret?
|
Citaat:
|
Ik ben dol op jongens die roken. Vooral als het shag is. Helemaal zware shag van jps! :bloos: :bloos:
|
Ik rook eens per jaar een pakje Marlboro white, het grootste deel achter elkaar en verder wat verdeeld over avondjes drinken. Ik ben nooit verslaafd geweest aan roken maar het heeft me wel van een andere, Schadelijkere verslaving af geholpen en ik vind het nog steeds wel eens lekker bij stress. Ik zou nooit regelmatig gaan roken. Dat zou voor een zangers Nog dommer zijn dan voor andere mensen.
|
Af en toe met vrienden een joint, maar daar blijft het bij.
|
Ik rook niet, want mijn hersenstam functioneert gewoon.
|
Ik heb van mijn 15e tot mijn 25e sporadisch gerookt, wat er voor handen was en tijden zelfrol Javaanse Jongens driekwart en op het einde altijd Gauloises Blondes (bij gebrek aan dat, Camel). Vanaf mijn 25e is het stilaan naar een pakje Gauloises per dag gegaan en toen ben ik ze zelf gaan schieten met potten tabak (nog steeds Gauloises, als je jezelf toch in de vernieling wil helpen, dan wel met iets dat lekker smaakt). Januari 2012 ben ik gestopt. Nu blow ik enkel nog af en toe, wel gewoon met tabak.
Ik ben blij dat ik gestopt ben iig, al zit er soms nog wel wat verlangen naar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik begon met Barclays menthol. Daarna heb ik jarenlang de goedkoopste shag die er te krijgen was gerookt en daarna rookte ik pall mall blauw. Nu biets ik alleen nog af en toe een sigaretje.
|
Op dit moment de goedkoopste shag die ik kon vinden, aangezien ik platzak ben. Normaal een pakje Gauloises per dag, of zo. Soms iets meer.
Waarom rook ik? Ach, nu ik verslaafd ben is het lekker. Ik ben begonnen toen ik met blowen stopte. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik rook sinds januari eens per week havezaethe minstreel in een van mijn pijpen. Dan blijft het gewoon lekker en niet te duur. Lekker weekend vieren met een pijp in mijn mond. :)
|
Citaat:
|
blowen is ongezonder dan gewoon roken
|
Citaat:
|
Ik vraag me altijd af wat er nou echt ´ongezonder´ is, blowen of roken. Stoners maken je het ene wijs en anti-drugs mongols het andere..
|
Ach, het is één pot nat. Hoe dan ook is het allebei slecht voor je conditie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:41. |