![]() |
chat of shoutbox
Hey luitjes, hier is Monica89 weer :)
Ik ben een tijdje weggeweest maar ben nu terug *O* Maar mijn vraag is de volgende Zou een chatruimte of een shoutbox niks voor dit forum zijn?? Bijna ieder ander forum heeft een chatruimte, of shoutbox, of beiden tegelijk Denk maar aan Netlog, Stoploverboy.nu forum, xhamster enso Daar kunnen de bezoekers leuk kletsen en smilies zetten :lampje: Is dat een ideetje of vinden jullie dat teveel moeite? :facepalm: xxxxx veel liefs Monica |
Er was altijd wel een chat, maar dat liep niet zo goed geloof ik. ;)
|
Die liep prima, tot s.com HQ besloot ermee te stoppen. ;)
|
heey, dank je voor je reacties :)
maar waar ik ook kom, een chat of shoutbox loopt altijd en is het meest bezochte punt van een forum behalve als er natuurlijk geen bezoekers op een forum komen, maar dat ligt niet aan de chat, maar dan hoef je nog niet de chat te verwijderen wie komt nou op dat rare idee een bestaande chat weg te halen? :facepalm: |
Ik denk dat dit beter iets is voor Beleidszaken.
|
En waar is de rest van de conversatie???
|
Citaat:
|
Ik weet niet wanneer de chat verwijderd is, maar het is wel eens ter sprake gekomen op Admin en dat ging dan over de hoeveelheid viezerikken die niet te controleren waren. Met een naam als Scholieren trek je helaas niet alleen de doelgroep (of die wat blijven hangen) aan. Maar Jon kan er vast meer over zeggen.
|
Niets van dat alles. Gewoon fotoboek terug.
|
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01. |