![]() |
Op welke leeftijd krijg je een baard en snor
Ik ben nu 15 en ik wil graag een klein baardje, niet zo'n harige baard maar gwn klein. Welke leeftijd komt dit
|
Dat verschilt per persoon. Bij de een al op z'n 15e, bij de ander pas rond z'n 25e en bij sommige breekt het helemaal nooit echt door. Valt dus niet zinnigs over te zeggen behalve dat je moet afwachten.
|
Bij mij begon het aan 15 jaar, maar je zag het bijna niet omdat ik blond ben.
|
Heb je haar op je armen/benen/borst?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nog niet echt een baard maar wel een ''snor'', die sinds mijn 15e groeit, van zachte kleine haartjes. Na een aantal weken zie je hem best duidelijk en scheer ik hem. Ik heb zwart haar dus bij mij zie je het heel duidelijk. Het rare bij mij is dat ik bijna geen arm haar heb en heel weinig beenhaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat hoeft niet, scheren heeft geen invloed op haargroei.
|
Dat moet je wel scheren want dat staat niet.
|
Ik hoef me pas na 3/4 weken te scheren. Op mn armen heb ik licht haar en op mn benen duidelijk zichtbaar zwart haar, Ook nog geen haar op mn borst
|
Ik heb ook geen haar op ne borst wel op handen en benen maar de snor bij mij is al een half jaar zwart maar het groeit nog niet wanneer gaat dat gebeuren ben 14
|
oh, bij mij begon 't op mn 12e al met groeien, ben nu 14 en moet elke week al scheren ._.
|
Wat moet ik me voorstellen bij een baard die niet harig is?
|
Citaat:
|
bij mij begon het iets voor mn 15e en ben nu bijna 17 en scheer om de dag
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10. |