![]() |
lady's ik heb jullie hulp nodig
Ik ben opzoek naar jullie mening?
Als jullie een kleding stuk kopen... in dit geval een bandshirt (of iets anders wat je leuk vind..) Hoe zou je dan willen dat de vorm van een shirt is? lange mouwen/korte mouwen/ top / helemaal mouwloos getailleerd/ ongetailleerd t-shirt dicht tot aan je nek/ lage hals ronde hals / v hals/ U vorm hals zwart of wit van kleur etc.... Omschrijf jou ideale shirt? Bedankt voor de hulp! & een vraag voor de heren.... Wat zien jullie het liefst dat een dame aan heeft???? |
Een korset.
|
Citaat:
|
Bandshirts zijn voor jongens en meisjes tot 13 jaar.
|
Citaat:
Ik heb zat bandshirts, maar helaas worden ze vaak geprint op te strakke/korte/vormloze shirts. Een goedzittend getailleerd shirt met een niet heel strakke ronde hals is het beste. Het liefste zie ik bandprintjes op wat modieuzere shirts. Losvallende shirtjes met een wat diepere ronde hals. 'Dolman' shirtjes'. Shirts die lekker lang zijn. Maar die zijn vaak wat duurder en lastiger om te laten bedrukken. |
Voor een t-shirt met een print erop heb ik het liefst een niet strak, maar wel getailleerd t-shirt met korte mouwen en een ronde hals of een kleine ondiepe v-hals. Of een racerback tanktop die wel wat strak mag zitten.
|
bedankt voor alle reacties!!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:11. |