![]() |
moderne ouderwetse rock
Of beter: Ouderwetse rock van bandjes die nu nog leven en dan doel ik niet op Queen met nieuwe zanger of Deep Purple met kalende kopjes. Dat soort bands, of als the Ramones, Iron maiden, lekker simpel, gewoon vrolijke rock. Kent iemand iets in die richting?
|
The Hives
The Strokes The Music The White Stripes The Black Rebel Motorcycle Club And You Will Know Us By The Trail Of Death The Vines |
the hives en B.R.M.C idd (y)
|
Citaat:
mjah vind het wel grappig verder :):D |
Citaat:
Goede smaak, heb je msn? |
Heb je The Music trouwens al eens live gezien? OMFG, wat een goed concert was dat :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
khoorde het toevallig op tv ofzow en kvon het wel kewl |
Spiritualized in nummers zoals Electricity, On Fire en Come Together.
|
Citaat:
|
Simpele vrolijke rock............ lijkt me dat Weezer ook wel in aanmerking komt voor een eervolle vermelding.
|
Citaat:
vind je punk ook onder simpel/lekker/vrolijke rock vallen? want dan kan je o.a. denken aan: - dead kennedys (ok met nieuwe zanger) - the exploited (niet bizar vrolijk, maar ach) - descendents/all - bad religion - misfits etc. |
Citaat:
|
BRMC is wel grappig ja, als ze het volhouden en een paar jaar verder zijn, worden ze misschien zelfs ook nog wel goed ;)
|
John Spencer Blues Explosion!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en Marky natuurlijk. Marky + The Speedkings = :cool: :cool: :cool: |
Motorpsycho
|
the living end
|
The Living End idd.... en Everclear natuurlijk...
|
jon spencer blues explosion is vet!
|
Citaat:
Wat is dat? (aanraders enzo?) |
lekker simpel, gewoon vrolijke rock: Foo Fighters! =)
|
gisteren BRMC op 'het lek', maar na een liedje heb ik ze uigezet :D
(moe) Waarom moeten ze de leuke programma's altijd 's nachts doen? |
Toto heeft alweer een aantal jaar dezelfde zanger
REO Speedwagon ook Boston Bangles [zijn toch ook weer bijelkaar, tenminste, dat stond 2 jaar geleden in de Spits!] Europe [ook zij zijn weer bezig, nietwaar?] Nick Cave & The Bad Seeds [Al jaren met dezelfde zanger :D] Bryan Adams A Flock of Seagulls Blue Öyster Cult P.J. Harvey zoiets? |
en the goo goo dolls, k zou ze bijna vergeten :rolleyes:
en travis natuurlijk... |
Citaat:
|
Citaat:
Sweet n Sour She Said Money Rock 'n' Roll |
ik hoorde vandaag van een jongen uit mn klas dat de white stripes (of waren het de strokes) maar uit 2 mensen bestonden, is dat echt zo?
|
Citaat:
"Of beter: Ouderwetse rock van bandjes die nu nog leven" Dus waarom die niet dan? |
Citaat:
2 mensen ja, Meg White & Jack White Bron: www.allmusic.com |
Nog een gooi: Letters To Cleo?
|
Citaat:
|
Citaat:
voor de rest ben ik helemaal voor old skool rock/metal etc. (y) een paar oudjes: -saxon (metal) -kreato (trash) -sodom (trash) -motorhead (hardrock) |
Motorhead is toch metal? Ze rulen iig wel hehe
|
Even mijn interesse verfrissen (in je Moerstaal :)): In willekeurige volgorde maar Savatage bovenaan ;)
BRMC, alleen Whatever happened to our r&r Joan Jett Savatage Iron Maiden AC/DC Black Sabath Deep Purple Motörhead Ozzy Queen Ramones Want er waren toch een paar reacties die ik 'plastic pop' zou willen noemen. ROCK, ngeen knuffelrock jah? :) |
Citaat:
|
nog een paar dan?
The Boys Next Door, Sex Pistols, Velvet Underground? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:04. |